OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}

Pomocí tohoto dialogu můžete vyhledat domácí autory, čili autory, kteří jsou vedeni v personálních systémech Ostravské univerzity.

Do našeptávače níže napište hledaný text a tento text bude vyhledán ve jméně nebo příjmení autora. Autoři, kteří budou hledanému textu odpovídat, Vám budou nabídnuti v seznamu. Pomocí myši nebo šipek na klávesnici vyberte požadovaného autora.

Našeptávač : 
Přidat autora k záznamu Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu přidat cizího autora, čili autora, který nemá žádný pracovní ani studijní vztah k Ostravské univerzitě. Takto přidaný autor bude do RIV vykázán jako nedomácí.

Pro přidání autora vepište jeho jméno a příjmení do určených položek.

Jméno :
Příjmení :
Přidat k záznamu Zavřít
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
Domácí pracoviště * : Katedra sociální práce (20200)
Název * : Crisis Situations of Seniors and Interventions of Telephone Crisis Assistance Workers in the Czech Republic
Citace : Kowaliková, I. a Bohatá, K. Crisis Situations of Seniors and Interventions of Telephone Crisis Assistance Workers in the Czech Republic. In: EDUCATION, RESEARCH & DEVELOPMENT, 12th International Conference. Burgas: Science Events Ltd. 2021.
Podnázev :
Rok : 2021
Obor :
Místo konání : Burgas
Stát konání akce : Bulharská republika
Název akce : EDUCATION, RESEARCH & DEVELOPMENT, 12th International Conference
Datum od :
Datum do :
Druh prezentace : Plakátová zpráva
Instituce : Science Events Ltd
Klíčová slova anglicky :
telephone crisis support, Covid-19 pandemic, crisis, social support, intervention of telephone crisis support workers, intervention hotline for seniors
Popis v původním jazyce :
Aim of the poster was to analyze and describe the crisis situations of seniors and interventions of telephone crisis support workers in the first (April 2020) and the second wave (October 2020) of the COVID-19 pandemic. Data (N = 1000) from the Linkař system (2020) were systematically selected for analysis. We worked with data of quantitative and qualitative nature. Using the method of qualitative content analysis (Schreier, 2012), we identified and subsequently compared the types of crisis situations of seniors and the types of intervention provided during the first wave (April 2020) and the second wave (October 2020) of the COVID-19 pandemic.
Popis v anglickém jazyce :
Typ zdroje financování výsledku : Specifický výzkum
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01:

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}