OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Close
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Record type:
stať ve sborníku (D)
Home Department:
Katedra informačních a komunikačních technologií (45080)
Title:
CATEGORIZATION OF WEB APPLICATIONS FOR DISTANCE LEARNING WITH RESPECT TO THE SAMR MODEL
Citace
Klubal, L., Gybas, V. a Kostolányová, K. CATEGORIZATION OF WEB APPLICATIONS FOR DISTANCE LEARNING WITH RESPECT TO THE SAMR MODEL.
In:
EDULEARN 2021: EDULEARN21 Proceedings 2020 Online.
Online: IATED, 2020. s. 4020-4023. ISBN 978-84-09-31267-2.
Subtitle
Publication year:
2020
Obor:
Pedagogika a školství
Number of pages:
4
Page from:
4020
Page to:
4023
Form of publication:
Elektronická verze
ISBN code:
978-84-09-31267-2
ISSN code:
2340-1117
Proceedings title:
EDULEARN21 Proceedings
Proceedings:
Mezinárodní
Publisher name:
IATED
Place of publishing:
Online
Country of Publication:
Sborník vydaný v zahraničí
Název konference:
EDULEARN 2021
Conference venue:
Online
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků:
Celosvětová akce
WoS code:
EID:
Key words in English:
SAMR model, web 2.0, categorization, distance learning
Annotation in original language:
Model SAMR (Substitution, Augmentation, Modification, Redefinition) popisuje postupnou integraci technologií a její dopad na vzdělávací cíle ve čtyřech fázích. V tomto příspěvku jsme se zaměřili na analýzu jednotlivých etap modelu SAMR s ohledem na využívání technologií žáky a učiteli v distančním vzdělávání. Hlavní oblastí analýzy byly webové aplikace, které jsou multiplatformní a umožňují jejich využití na různých typech zařízení. Webové aplikace jsme zařadili do jednotlivých etap modelu SAMR. Pro analýzu byla použita statistická data škol, které v době krize COVID využívaly výukové nástroje Google. Výzkumný vzorek zahrnoval 4 školy, 854 žáků a 73 učitelů. Statistiky ukazují výrazně vyšší podíl využívání mobilních zařízení na straně žáků a naopak stolních zařízení na straně učitelů. To pak způsobuje rozdílný pohled na využívání technologií při samostudiu. Výstupem příspěvku je kategorizace webových aplikací z hlediska interakce učitel-žák, možnosti práce na různých typech zařízení a dostupnosti mobilních aplikací v různých fázích modelu SAMR. Translated with www.DeepL.com/Translator (free version)
Annotation in english language:
References
Reference
R01:
RIV/61988987:17450/20:A2302AOQ
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules