OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra informačních a komunikačních technologií (45080)
Název:
Current way of using mobile touch technologies in schools
Citace
Gybas, V., Klubal, L. a Kostolányová, K. Current way of using mobile touch technologies in schools.
In:
International Conference on Numerical Analysis and Applied Mathematics 2019: International Conference on Numerical Analysis and Applied Mathematics 2019 2019 Rhodes.
Rhodes: AIP, 2020. ISBN 978-073544025-8.
Podnázev
Rok vydání:
2020
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
5
Strana od:
neuvedeno
Strana do:
neuvedeno
Forma vydání:
Elektronická verze
Kód ISBN:
978-073544025-8
Kód ISSN:
Název sborníku:
International Conference on Numerical Analysis and Applied Mathematics 2019
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
AIP
Místo vydání:
Rhodes
Stát vydání:
Název konference:
International Conference on Numerical Analysis and Applied Mathematics 2019
Místo konání konference:
Rhodes
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Celostátní akce
Kód UT WoS:
000636709500500
EID:
2-s2.0-85097985528
Klíčová slova anglicky:
ICT, education, mobile touch devices,
Popis v původním jazyce:
Moderní informační a komunikační technologie jsou dnes nedílnou součástí vzdělávacího procesu ve škole i mimo ni. Ve většině případů se však za tuto techniku považuje soubor klasických počítačových sestav umístěných ve specializované učebně, případně počítačové výukové centrum s centrální projekcí. V posledních několika letech se na trhu objevilo mnoho nových typů zařízení, které výrazně ovlivnily obvyklé využití výpočetní techniky. Jedním z těchto zařízení jsou mobilní dotyková zařízení, za která obvykle považujeme tablet a mobilní telefon vybavený operačním systémem s možností instalace aplikací třetích stran. Spojíme-li informační a komunikační technologie se vzděláváním, troufáme si říci, že využívání prostředků ICT je nezbytnou součástí práce učitele. Schopnost učitele využívat ICT se označuje jako kompetence, někdy také digitální kompetence, kompetence k využívání ICT ve výuce apod. Přestože jsou tyto kompetence v aktuálně používaných dokumentech popisovány obecně, lze se zaměřit na vnímání ICT jako klasického počítače. Používání tabletu má však svá specifika a je v mnoha ohledech odlišné od používání klasických počítačů. Translated with www.DeepL.com/Translator (free version)
Popis v anglickém jazyce:
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/20:A2202AOO
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules