OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}

Pomocí tohoto dialogu můžete vyhledat domácí autory, čili autory, kteří jsou vedeni v personálních systémech Ostravské univerzity.

Do našeptávače níže napište hledaný text a tento text bude vyhledán ve jméně nebo příjmení autora. Autoři, kteří budou hledanému textu odpovídat, Vám budou nabídnuti v seznamu. Pomocí myši nebo šipek na klávesnici vyberte požadovaného autora.

Našeptávač : 
Přidat autora k záznamu Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu přidat cizího autora, čili autora, který nemá žádný pracovní ani studijní vztah k Ostravské univerzitě. Takto přidaný autor bude do RIV vykázán jako nedomácí.

Pro přidání autora vepište jeho jméno a příjmení do určených položek.

Jméno :
Příjmení :
Přidat k záznamu Zavřít
Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu nahrát soubor PDF. Tento soubor musí obsahovat text tohoto záznamu (text článku, knihy, atd.). Tento soubor je důležitý pro RIV, protože může být použit jako důkaz existence tohoto záznamu.

Pro nahrání souboru klikněte na tlačítko Browse a vyberte soubor, který chcete nahrát. Nahrávání souboru zahájíte tlačítkem Nahrát soubor.

Maximální velikost souboru PDF je omezena na 100 MB.

Soubor : 

Nahrát soubor
Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete stáhnout PDF soubor přiřazený tomuto záznamu. Pro stažení souboru klikněte níže na název tohoto souboru a bude Vám nabídnuta možnost soubor uložit.

Věnujte prosím pozornost také velikosti PDF souboru. Velké soubory se mohou stahovat delší dobu, pokud máte pomalé internetové připojení.

Název souboru :
Velikost souboru :
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : článek v odborném periodiku (J)
Domácí pracoviště * : Katedra českého jazyka a literatury s didaktikou (45100)
Název * : Role čítanek při zkvalitňování literární výchovy na základní škole
Citace : Gejgušová, I. Role čítanek při zkvalitňování literární výchovy na základní škole. O dieťati, jazyku, literatúre. (On child, language and literature) Časopis pre otázky rozvíjania komunikačnej a literárnej kompetencie. 2021, IX(1), s. 134-142. ISSN 1339-3200.
Podnázev :
Rok * : 2021
Obor * : Pedagogika a školství
Kód ISSN * : 1339-3200
Oficiální název periodika * : O dieťati, jazyku, literatúre. (On child, language and literature) Časopis pre otázky rozvíjania komunikačnej a literárnej kompetencie
Stát vydavatele periodika * : Slovenská republika
Svazek periodika * : IX
Číslo periodika v rámci svazku * : 1
Číslo článku :
Ročník :
Počet stran článku * : 9
Strana od * : 134
Strana do * : 142
Kód UT WoS :
EID :
Poddruh recenzovaného článku : Článek v neimpaktovaném recenzovaném časopise(Jneimp/Jost)
Klíčová slova anglicky * :
Reading books, literary education, primary school implementation of innovative methods to the literary teaching in primary schools
Popis v původním jazyce * :
Autorka příspěvku reaguje na probíhající diskuze o stavu a potřebných změnách českého základního i středního školství. Zamýšlí se nad tím, zda navrhované změny vytvoří podmínky pro výraznější implementaci inovativních metod do literární výuky na základních školách a zda využívané čítanky disponují potenciálem podporujícím požadovaný kvalitativní posun. Pozornost je věnována čítankám pro 4. a 5. ročník Nakladatelství Fraus a SPN. Autorka sleduje, zda hodnocené čítanky napomáhají žákům a pedagogům realizovat výuku propojující zážitkové učení s aktivním osvojováním literárněteoretických poznatků a vedoucí k utváření čtenářské zkušenosti.
Popis v anglickém jazyce * :
The author of the article responds to the ongoing discussions on the state and necessary changes in Czech primary and secondary education. It considers whether the proposed changes will create conditions for a more significant implementation of innovative methods to the literary teaching in primary schools and whether the used reading books have a potential to support the required qualitative shift. Attention is paid to reading books for the 4th and 5th year published by Fraus and SPN publishing houses. The author monitors whether the evaluated reading books help pupils and teachers to implement teaching that combines experiential learning with active acquisition of literary-theoretical knowledge and leads to formation of the reading experience.
Typ zdroje financování výsledku * : Institucionální podpora na rozvoj výzkumné organizace
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01: RIV/61988987:17450/21:A2202A2Q

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}