OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}

Pomocí tohoto dialogu můžete vyhledat domácí autory, čili autory, kteří jsou vedeni v personálních systémech Ostravské univerzity.

Do našeptávače níže napište hledaný text a tento text bude vyhledán ve jméně nebo příjmení autora. Autoři, kteří budou hledanému textu odpovídat, Vám budou nabídnuti v seznamu. Pomocí myši nebo šipek na klávesnici vyberte požadovaného autora.

Našeptávač : 
Přidat autora k záznamu Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu přidat cizího autora, čili autora, který nemá žádný pracovní ani studijní vztah k Ostravské univerzitě. Takto přidaný autor bude do RIV vykázán jako nedomácí.

Pro přidání autora vepište jeho jméno a příjmení do určených položek.

Jméno :
Příjmení :
Přidat k záznamu Zavřít
Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu nahrát soubor PDF. Tento soubor musí obsahovat text tohoto záznamu (text článku, knihy, atd.). Tento soubor je důležitý pro RIV, protože může být použit jako důkaz existence tohoto záznamu.

Pro nahrání souboru klikněte na tlačítko Browse a vyberte soubor, který chcete nahrát. Nahrávání souboru zahájíte tlačítkem Nahrát soubor.

Maximální velikost souboru PDF je omezena na 100 MB.

Soubor : 

Nahrát soubor
Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete stáhnout PDF soubor přiřazený tomuto záznamu. Pro stažení souboru klikněte níže na název tohoto souboru a bude Vám nabídnuta možnost soubor uložit.

Věnujte prosím pozornost také velikosti PDF souboru. Velké soubory se mohou stahovat delší dobu, pokud máte pomalé internetové připojení.

Název souboru :
Velikost souboru :
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : článek v odborném periodiku (J)
Domácí pracoviště * : Ústav ošetřovatelství a porodní asistence (11630)
Název * : Clinical learning environment and graduating nursing students' competence: A multi-country cross-sectional study
Citace : Visiers-Jimenez, L., Suikkala, A., Salminen, L., Leino-Kilpi, H., Loyttyniemi, E., Henriques, M. A., Jimenez-Herrera, M., Nemcova, J., Pedrotti, D., Rua, M., Tommasini, C., Zeleníková, R. a Kajander-Unkuri, S. Clinical learning environment and graduating nursing students' competence: A multi-country cross-sectional study. Nursing and Health Sciences. 2021, 23(2), s. 398-410. ISSN 1441-0745.
Podnázev :
Rok * : 2021
Obor * : Bezpečnost a ochrana zdraví, člověk - stroj
Kód ISSN * : 1441-0745
Oficiální název periodika * : Nursing and Health Sciences
Stát vydavatele periodika * : Spojené království Velké Británie a Severního Irska
Svazek periodika * : 23
Číslo periodika v rámci svazku * : 2
Číslo článku :
Ročník :
Počet stran článku * : 13
Strana od * : 398
Strana do * : 410
Kód UT WoS : 000621581900001
EID :
Poddruh recenzovaného článku : Článek v impaktovaném časopise (Jimp)
Klíčová slova anglicky * :
clinical learning environment; clinical practicum; competence; nursing education; nursing students; turnover intentions
Popis v původním jazyce * :
The purpose of this study was to explore nursing students' perceptions of their final clinical learning environment and its association with their self-assessed competence, satisfaction with nursing education, and turnover intentions at graduation in six European countries. A multi-country comparative cross-sectional study was conducted with nursing students (n = 1746) from the Czech Republic, Finland, Italy, Portugal, Slovakia, and Spain using the Nurse Competence Scale and the Clinical Learning Environment and Supervision scale.
Popis v anglickém jazyce * :
Typ zdroje financování výsledku * : Jiné veřejné zdroje
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01: RIV/61988987:17110/21:A22029YV

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}