OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště * : Katedra speciální pedagogiky (45130)
Název * : KEY ISSUES IN CURRICULUM OF CZECH INSTITUTIONAL SCHOOL EDUCATION
Citace : Kaleja, M. KEY ISSUES IN CURRICULUM OF CZECH INSTITUTIONAL SCHOOL EDUCATION. In: International Scientific Conference for Ph.D. students of EU countries: Proceedings | Research Track of the 11th Biannual CER Comparative European Research Conference International Scientific Conference for Ph.D. students of EU countries London. London: Sciemcee Publishing, 2019. s. 114-117. ISBN 978-1-9993071-2-7.
Podnázev :
Rok * : 2019
Obor * : Pedagogika a školství
Počet stran * : 4
Strana od * : 114
Strana do * : 117
Forma vydání * : Elektronická verze
Kód ISBN * : 978-1-9993071-2-7
Kód ISSN :
Název sborníku * : Proceedings | Research Track of the 11th Biannual CER Comparative European Research Conference International Scientific Conference for Ph.D. students of EU countries
Sborník : Mezinárodní
Název nakladatele * : Sciemcee Publishing
Místo vydání * : London
Stát vydání : Sborník vydaný v zahraničí
Název konference : International Scientific Conference for Ph.D. students of EU countries
Místo konání konference * : London
Datum zahájení konference * :
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce * :
Evropská akce
Kód UT WoS :
EID :
Klíčová slova anglicky * :
Popis v původním jazyce * :
Popis v anglickém jazyce * :
Typ zdroje financování výsledku * :
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01:

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}