OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}

Pomocí tohoto dialogu můžete vyhledat domácí autory, čili autory, kteří jsou vedeni v personálních systémech Ostravské univerzity.

Do našeptávače níže napište hledaný text a tento text bude vyhledán ve jméně nebo příjmení autora. Autoři, kteří budou hledanému textu odpovídat, Vám budou nabídnuti v seznamu. Pomocí myši nebo šipek na klávesnici vyberte požadovaného autora.

Našeptávač : 
Přidat autora k záznamu Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu přidat cizího autora, čili autora, který nemá žádný pracovní ani studijní vztah k Ostravské univerzitě. Takto přidaný autor bude do RIV vykázán jako nedomácí.

Pro přidání autora vepište jeho jméno a příjmení do určených položek.

Jméno :
Příjmení :
Přidat k záznamu Zavřít
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : učební texty, skripta, výukové programy, příručky
Domácí pracoviště * : Katedra speciální pedagogiky (45130)
Název * : Polský jazyk pro speciální pedagogy
Citace : Kaleja, M. a Nowak, B. M. Polský jazyk pro speciální pedagogy: Distanční studijní text. Opava: Slezská univerzita v Opavě, Fakulta veřejných politik v Opavě. 2019.
Podnázev :
Distanční studijní text. Opava: Slezská univerzita v Opavě, Fakulta veřejných politik v Opavě
Rok : 2019
Obor : Pedagogika a školství
Kód ISBN : 978-80-7510-345-1
Místo vydání : Opava: Slezská univerzita v Opavě, Fakulta veřejných politik v Opavě
Náklad : online
Název nakladatele : Slezská univerzita v Opavě, Fakulta veřejných politik v Opavě
Počet stran : 118
Klíčová slova anglicky :
Help, care. education, rehabilitation, revalidation, resocialisation, social inclusion, blind and visually impaired, deaf and deaf, blind, mentally retarded, chronically ill, people with mobility impairment, people with learning difficulties due to disharmony, socially maladjusted, humanistic goal , functional purpose, social purpose, etiology of disability, general behavioral patterns, study of structures and functioning of services
Popis v původním jazyce :
Książka stanowi kompendium wiedzy obejmującej dorobek polskiej pedagogiki specjalnej. Jest napisana w języku polskim i adresowana do czeskich studentów, kształcących się w zakresie pedagogiki specjalnej. Składa się ona z dziewięciu rozdziałów, które zostały opra-cowane według następującej struktury: tytuł rozdziału; zakres wiedzy, którą powinien posiąść student; treść właściwa; wykaz literatury obowiązkowej; wykaz literatury zalecanej; przydatne linki; problemy do dyskusji i zadania do wykonania; pytania kontrolne. Praca jest dobrze ustrukturowana i wartościowa poznawczo oraz użyteczna w kształceniu czeskich pedagogów specjalnych, zwłaszcza osób mieszkających,studiujących lub/i pracujących na terenach graniczących z Polską. Treści zawarte w opracowaniu niewątpliwie wzbogacą wiedzę studentów oraz zachęcą ich do poszukiwania innowacyjnych metod i form pracy rewalidacyjnej i rehabilitacyjnej.
Popis v anglickém jazyce :
The book is a compendium of knowledge covering the achievements of Polish special education. It is written in Polish and is aimed at Czech students studying special education. It consists of nine chapters which have been structured as follows: chapter title; the scope of knowledge that the student should acquire; proper content; compulsory literature list; list of recommended literature; Useful links; problems to be discussed and tasks to be done; control questions. The work is well structured and cognitively valuable, and useful in training Czech special educators, especially those living, studying or
Typ zdroje financování výsledku : Operační programy
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01:

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}