OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
kapitola v odborné knize (C)
Domácí pracoviště:
Katedra pedagogiky a andragogiky (45120)
Název:
Výzkum, monitoring a prognózy jako nástroje profesního rozvoje dospělých
Citace
Malach, J. Výzkum, monitoring a prognózy jako nástroje profesního rozvoje dospělých.
In:
čeština.
Praha/Prague: Česká andragogická společnost /Czech Andragogy Society, 2020. s. 169-180. ISBN 978-80-906894-8-0.
Podnázev
Rok vydání:
2020
Obor:
Pedagogika a školství
Forma vydání:
Tištená verze
Kód ISBN:
978-80-906894-8-0
Název knihy v originálním jazyce:
čeština
Název edice a číslo svazku:
Místo vydání:
Praha/Prague
Název nakladatele:
Česká andragogická společnost /Czech Andragogy Society
Označení vydání
(číslo vydání):
:
Vydáno:
v ČR
Autor zdrojového dokumentu:
Počet stran:
12
Počet stran knihy:
379
Strana od:
169
Strana do:
180
Počet výtisků knihy:
EID:
Klíčová slova anglicky:
Andragogical research, monitoring, professional development, digital economy
Popis v původním jazyce:
Profesní rozvoj dospělého jedince se realizuje ve vzájemné interakci individuálních cílů a ambicí a společenských nároků, vnějších podmínek a andragogických prostředků. Studie se zaměřuje na akcentaci a hodnocení přínosu výzkumu a monitoringu ve vzdělávání a učení dospělých v kontextu jejich profesního rozvoje a identifikaci příslušných prognóz. Vychází především z dokumentů UNESCO, OECD, Evropské komise, statistických úřadů a andragogických šetření.
Popis v anglickém jazyce:
The professional development of an adult is realized in mutual interaction of individual goals and ambitions and social demands, external conditions and andragogical means. The study focuses on accentuating and evaluating the benefits of research and monitoring in adult education and learning in the context of their professional development and identifying relevant forecasts. It is based primarily on UNESCO, OECD, European Commission, statistical offices and andragogical surveys.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules