OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Close
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Record type:
kapitola v odborné knize (C)
Home Department:
Katedra pedagogiky a andragogiky (45120)
Title:
Výzkum, monitoring a prognózy jako nástroje profesního rozvoje dospělých
Citace
Malach, J. Výzkum, monitoring a prognózy jako nástroje profesního rozvoje dospělých.
In:
čeština.
Praha/Prague: Česká andragogická společnost /Czech Andragogy Society, 2020. s. 169-180. ISBN 978-80-906894-8-0.
Subtitle
Publication year:
2020
Obor:
Pedagogika a školství
Form of publication:
Tištená verze
ISBN code:
978-80-906894-8-0
Book title in original language:
čeština
Title of the edition and volume number:
Place of publishing:
Praha/Prague
Publisher name:
Česká andragogická společnost /Czech Andragogy Society
Issue reference (issue number):
:
Published:
v ČR
Author of the source document:
Number of pages:
12
Book page count:
379
Page from:
169
Page to:
180
Book print run:
EID:
Key words in English:
Andragogical research, monitoring, professional development, digital economy
Annotation in original language:
Profesní rozvoj dospělého jedince se realizuje ve vzájemné interakci individuálních cílů a ambicí a společenských nároků, vnějších podmínek a andragogických prostředků. Studie se zaměřuje na akcentaci a hodnocení přínosu výzkumu a monitoringu ve vzdělávání a učení dospělých v kontextu jejich profesního rozvoje a identifikaci příslušných prognóz. Vychází především z dokumentů UNESCO, OECD, Evropské komise, statistických úřadů a andragogických šetření.
Annotation in english language:
The professional development of an adult is realized in mutual interaction of individual goals and ambitions and social demands, external conditions and andragogical means. The study focuses on accentuating and evaluating the benefits of research and monitoring in adult education and learning in the context of their professional development and identifying relevant forecasts. It is based primarily on UNESCO, OECD, European Commission, statistical offices and andragogical surveys.
References
Reference
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules