OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}

Pomocí tohoto dialogu můžete vyhledat domácí autory, čili autory, kteří jsou vedeni v personálních systémech Ostravské univerzity.

Do našeptávače níže napište hledaný text a tento text bude vyhledán ve jméně nebo příjmení autora. Autoři, kteří budou hledanému textu odpovídat, Vám budou nabídnuti v seznamu. Pomocí myši nebo šipek na klávesnici vyberte požadovaného autora.

Našeptávač : 
Přidat autora k záznamu Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu přidat cizího autora, čili autora, který nemá žádný pracovní ani studijní vztah k Ostravské univerzitě. Takto přidaný autor bude do RIV vykázán jako nedomácí.

Pro přidání autora vepište jeho jméno a příjmení do určených položek.

Jméno :
Příjmení :
Přidat k záznamu Zavřít
Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu nahrát soubor PDF. Tento soubor musí obsahovat text tohoto záznamu (text článku, knihy, atd.). Tento soubor je důležitý pro RIV, protože může být použit jako důkaz existence tohoto záznamu.

Pro nahrání souboru klikněte na tlačítko Browse a vyberte soubor, který chcete nahrát. Nahrávání souboru zahájíte tlačítkem Nahrát soubor.

Maximální velikost souboru PDF je omezena na 100 MB.

Soubor : 

Nahrát soubor
Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete stáhnout PDF soubor přiřazený tomuto záznamu. Pro stažení souboru klikněte níže na název tohoto souboru a bude Vám nabídnuta možnost soubor uložit.

Věnujte prosím pozornost také velikosti PDF souboru. Velké soubory se mohou stahovat delší dobu, pokud máte pomalé internetové připojení.

Název souboru :
Velikost souboru :
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : článek v odborném periodiku (J)
Domácí pracoviště * : Katedra fyziky (31300)
Název * : Theory and Practice of Neuromarketing: Analyzing Human Behavior in Relation to Markets
Citace : Škrabánková, J., Bočková, K. a Hanák, M. Theory and Practice of Neuromarketing: Analyzing Human Behavior in Relation to Markets. Emerging Science Journal. 2021, 5(1), s. 44-56. ISSN 2610-9182.
Podnázev :
Rok * : 2021
Obor * : Pedagogika a školství
Kód ISSN * : 2610-9182
Oficiální název periodika * : Emerging Science Journal
Stát vydavatele periodika * : Italská republika
Svazek periodika * : 5
Číslo periodika v rámci svazku * : 1
Číslo článku :
Ročník :
Počet stran článku * : 13
Strana od * : 44
Strana do * : 56
Kód UT WoS :
EID : 2-s2.0-85101240075
Poddruh recenzovaného článku : Článek v databázi SCOPUS (Jsc)
Klíčová slova anglicky * :
Neuromarketing; Neuroscience; Marketing Communication; Consumer Neuroscience; Marketing Research; Neuroeconomics; Decision Making; Brain.
Popis v původním jazyce * :
The paper deals with a comprehensive interpretation of the term neuromarketing, as a discipline that applies neuroscientific methods to analyze and to understand human behavior in relation to markets and market exchanges. Due to the topic, this paper presents mainly secondary data, next the questionnaire is used. One of the main benefits of neuromarketing is the potential to measure accurate, objective data that can be used to make informed decisions in management practice. However, it is currently only a complement to other areas of marketing and will be beneficial if it is used to obtain otherwise inaccessible data.
Popis v anglickém jazyce * :
Typ zdroje financování výsledku * : Institucionální podpora na rozvoj výzkumné organizace
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01: RIV/61988987:17310/21:A22028CS

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}