OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}

Pomocí tohoto dialogu můžete vyhledat domácí autory, čili autory, kteří jsou vedeni v personálních systémech Ostravské univerzity.

Do našeptávače níže napište hledaný text a tento text bude vyhledán ve jméně nebo příjmení autora. Autoři, kteří budou hledanému textu odpovídat, Vám budou nabídnuti v seznamu. Pomocí myši nebo šipek na klávesnici vyberte požadovaného autora.

Našeptávač : 
Přidat autora k záznamu Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu přidat cizího autora, čili autora, který nemá žádný pracovní ani studijní vztah k Ostravské univerzitě. Takto přidaný autor bude do RIV vykázán jako nedomácí.

Pro přidání autora vepište jeho jméno a příjmení do určených položek.

Jméno :
Příjmení :
Přidat k záznamu Zavřít
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
Domácí pracoviště * : Katedra technické a pracovní výchovy (45070)
Název * : Analysis of Tools Evaluating Pedagogical Digital Competences in Relation to the Current Paradigm of Education
Citace : Švrčinová, V. a Malach, J. Analysis of Tools Evaluating Pedagogical Digital Competences in Relation to the Current Paradigm of Education. In: DIVAI 2020 13th International Scientific Conference on Distance Learning in Applied Informatics. Štúrovo. 2020.
Podnázev :
Rok : 2020
Obor : Pedagogika a školství
Místo konání : Štúrovo
Stát konání akce : Slovenská republika
Název akce : DIVAI 2020 13th International Scientific Conference on Distance Learning in Applied Informatics
Datum od :
Datum do :
Druh prezentace : Přednáška
Instituce :
Klíčová slova anglicky :
Assessment of Digital Competences; Framework for Digital Competences; Pedagogical DigitalCompetence; Teachers Professional Qualification.
Popis v původním jazyce :
This study deals with the issue of codification of teachers‘ digital competences into the teacher's professional standards, with deeper development of teachers' digital competences into specific frameworks and with ways of self-assessment and assessment of the level of digital competence of teachers. The authors draw on analytical studies, international and national documents as well as professional reports that highlight the need for system linking of standards, frameworks, curricula and courses and self-assessment and assessment tools that can provide effective use of the ever-expanding range of ICT resources in digital teaching and learning in all components of lifelong learning.
Popis v anglickém jazyce :
This study deals with the issue of codification of teachers‘ digital competences into the teacher's professional standards, with deeper development of teachers' digital competences into specific frameworks and with ways of self-assessment and assessment of the level of digital competence of teachers. The authors draw on analytical studies, international and national documents as well as professional reports that highlight the need for system linking of standards, frameworks, curricula and courses and self-assessment and assessment tools that can provide effective use of the ever-expanding range of ICT resources in digital teaching and learning in all components of lifelong learning.
Typ zdroje financování výsledku :
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01:

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}