OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
>
Publ3 search
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra psychologie (25700)
Název:
K teoretickému a výzkumnému paradigmatu psychické zátěže učitelů
Citace
Mlčák, Z. K teoretickému a výzkumnému paradigmatu psychické zátěže učitelů.
In:
Učitelé a zdraví 2 .
Brno: Nakladatelství Pavel Křepela, 1999. Nakladatelství Pavel Křepela, 1999. s. 107-121. ISBN 80-902653-2-4.
Podnázev
Rok vydání:
1999
Obor:
Psychologie
Počet stran:
Strana od:
107
Strana do:
121
Forma vydání:
Kód ISBN:
80-902653-2-4
Kód ISSN:
Název sborníku:
Učitelé a zdraví 2
Sborník:
Název nakladatele:
Nakladatelství Pavel Křepela
Místo vydání:
Brno
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Místo konání konference:
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků:
Celostátní akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
Stress; strain; source of stress; teacher.
Popis v původním jazyce:
Článek se zabývá důležitými teoretickými a výzkumnými aspekty učitelského stresu.
Popis v anglickém jazyce:
The paper deals with the important theoretical and experimetal aspects of teacher stress.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules