OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}

Pomocí tohoto dialogu můžete vyhledat domácí autory, čili autory, kteří jsou vedeni v personálních systémech Ostravské univerzity.

Do našeptávače níže napište hledaný text a tento text bude vyhledán ve jméně nebo příjmení autora. Autoři, kteří budou hledanému textu odpovídat, Vám budou nabídnuti v seznamu. Pomocí myši nebo šipek na klávesnici vyberte požadovaného autora.

Našeptávač : 
Přidat autora k záznamu Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu přidat cizího autora, čili autora, který nemá žádný pracovní ani studijní vztah k Ostravské univerzitě. Takto přidaný autor bude do RIV vykázán jako nedomácí.

Pro přidání autora vepište jeho jméno a příjmení do určených položek.

Jméno :
Příjmení :
Přidat k záznamu Zavřít
Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu nahrát soubor PDF. Tento soubor musí obsahovat text tohoto záznamu (text článku, knihy, atd.). Tento soubor je důležitý pro RIV, protože může být použit jako důkaz existence tohoto záznamu.

Pro nahrání souboru klikněte na tlačítko Browse a vyberte soubor, který chcete nahrát. Nahrávání souboru zahájíte tlačítkem Nahrát soubor.

Maximální velikost souboru PDF je omezena na 100 MB.

Soubor : 

Nahrát soubor
Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete stáhnout PDF soubor přiřazený tomuto záznamu. Pro stažení souboru klikněte níže na název tohoto souboru a bude Vám nabídnuta možnost soubor uložit.

Věnujte prosím pozornost také velikosti PDF souboru. Velké soubory se mohou stahovat delší dobu, pokud máte pomalé internetové připojení.

Název souboru :
Velikost souboru :
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : článek v odborném periodiku (J)
Domácí pracoviště * : Katedra preprimární a primární pedagogiky (45140)
Název * : Educational Scaffolding in Primary Education from the Perspective of Younger-Aged School Pupils
Citace : Seberová, A., Göbelová, T., Šimik, O. a Sikorová, Z. Educational Scaffolding in Primary Education from the Perspective of Younger-Aged School Pupils. Pedagogika. 2020, 70(4), s. 553-568. ISSN 0031-3815.
Podnázev :
Rok * : 2020
Obor * : Pedagogika a školství
Kód ISSN * : 0031-3815
Oficiální název periodika * : Pedagogika
Stát vydavatele periodika * : Česká republika
Svazek periodika * : 70
Číslo periodika v rámci svazku * : 4
Číslo článku :
Ročník :
Počet stran článku * : 16
Strana od * : 553
Strana do * : 568
Kód UT WoS :
EID :
Poddruh recenzovaného článku : Článek v českém neimpaktovaném recenzovaném časopise (Jrec/Jost)
Klíčová slova anglicky * :
scaffolding, learning support, zone of proximal development, emotional scaffolding, visual scaffolding
Popis v původním jazyce * :
Educational scaff olding as a form of dynamic, situation-based intervention by the teacher in the learning process of pupils creates an interesting area for exploring specific individually conditioned forms of support that can be captured in the interaction between teachers and pupils in the classroom. The results of the empirical survey presented in this paper focus on a specific research question related to the perspective from which pupils in primary education themselves see learning support. Our aim was to ascertain how pupils of a younger school age subjectively respond to and describe the importance and sources of support used in the teaching process. In terms of methodology, we applied the phenomenological approach. Data was collected through in-depth, semi-structured interviews with 104 pupils of younger school age ranging from six to 11 years old. For data analysis, we used a qualitative structuring technique with the creation of inductive categories. A content analysis of the data made it possible to generate four key categories of learning support sources. Th e fi rst, named “Absence of Fear”, showed the importance of emotional support, in the form of the need for encouragement, praise, and chances to succeed, and, at the same time, the threat of the fear of failure, errors, or bad marks. The second category, named “Again and Again”, viewed a specifi c social-historical feature of Czech school education in the form of routine repetition, revision, and practice of the curriculum. The importance of the social context of peer learning was coded in our data under the title “I’ll Ask Denis”. The significance of the illustrative nature of didactic aims in the form of pictures, drawings, maps, or stories, named by pupils, forms the core of the fourth and last category, called “Visualisation”
Popis v anglickém jazyce * :
Typ zdroje financování výsledku * : Jiné veřejné zdroje
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01: RIV/61988987:17450/20:A220281U

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}