OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra výtvarné výchovy (45030)
Název:
ROZHODNUTÍ STÁT SE UČITELEM VÝTVARNÉ VÝCHOVY
Citace
Bajnarová, M. ROZHODNUTÍ STÁT SE UČITELEM VÝTVARNÉ VÝCHOVY.
In:
Recenzovaný sborník příspěvků mezinárodní vědecké konference: Masarykova konference 2020 ČR.
Hradec Králové: Magnanimitas, 2020. s. 826-830. ISBN 978-80-87952-33-7.
Podnázev
Rok vydání:
2020
Obor:
Počet stran:
5
Strana od:
826
Strana do:
830
Forma vydání:
Elektronická verze
Kód ISBN:
978-80-87952-33-7
Kód ISSN:
Název sborníku:
Recenzovaný sborník příspěvků mezinárodní vědecké konference: Masarykova konference
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
Magnanimitas
Místo vydání:
Hradec Králové
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Místo konání konference:
ČR
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
university studies, teaching profession, art teacher, motivation
Popis v původním jazyce:
Příspěvek je zaměřen na problematiku volby učitelské profese. Dále se autorka zaobírá učitelskou profesí oboru výtvarné výchovy a poukazuje na výzkumy z oblasti volby studia na pedagogické fakultě. V poslední části příspěvku je představen návrh výzkumného šetření v oblasti motivů volby profese učitele výtvarné výchovy. Výzkumnou metodou tohoto kvalitativně orientovaného výzkumu je tematické psaní o motivech, proč se studenti chtějí stát učitelem výtvarné výchovy, jaké byly okolnosti jejich rozhodnutí a jakou mají představu o této profesi.
Popis v anglickém jazyce:
The paper focuses on the issue of the choice of the teaching profession. The author deals with the professional role of an art teacher and points to researches in this field. The paper presents a research proposal focusing on motives that influence the choice of the teaching profession in the field of art education. The research method of this qualitatively oriented research is thematic writing about the motives why students want to become an art teacher, what were the circumstances of their decision and what is their idea of the teaching profession.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules