OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}

Pomocí tohoto dialogu můžete vyhledat domácí autory, čili autory, kteří jsou vedeni v personálních systémech Ostravské univerzity.

Do našeptávače níže napište hledaný text a tento text bude vyhledán ve jméně nebo příjmení autora. Autoři, kteří budou hledanému textu odpovídat, Vám budou nabídnuti v seznamu. Pomocí myši nebo šipek na klávesnici vyberte požadovaného autora.

Našeptávač : 
Přidat autora k záznamu Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu přidat cizího autora, čili autora, který nemá žádný pracovní ani studijní vztah k Ostravské univerzitě. Takto přidaný autor bude do RIV vykázán jako nedomácí.

Pro přidání autora vepište jeho jméno a příjmení do určených položek.

Jméno :
Příjmení :
Přidat k záznamu Zavřít
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : učební texty, skripta, výukové programy, příručky
Domácí pracoviště * : Katedra chemie (31500)
Název * : Inovativní metody ve výuce chemie II
Citace : Trčková, K., Kričfaluši, D., Belinová, K., Černá, S., Dostalíková, M., Farmačková, K., Harok, M., Juřicová, A., Káňová, K., Kubný, J., Lukášová, J., Orságová, K., Tomanová, P. a Veverková, T. Inovativní metody ve výuce chemie II. 2020.
Podnázev :
Rok : 2020
Obor : Pedagogika a školství
Kód ISBN : 978-80-7599-203-1
Místo vydání : Ostrava
Náklad : 110
Název nakladatele :
Počet stran : 60
Klíčová slova anglicky :
formative assessment, inquiry based education, problem tasks
Popis v původním jazyce :
Tato publikace volně navazuje na publikaci „Inovativní metody ve výuce chemie I“, je v ní vymezen teoretický rámec a základní principy badatelsky orientované výuky, zahrnuje ukázky konkrétních návrhů badatelských úloh zahrnujících metodický list pro učitele, řešení úlohy žákem a návrh hodnocení úlohy žákem a učitelem. Součástí elektronických příloh jsou pracovní listy jednotlivých badatelských úloh a sebehodnotící karty pro žáka. V rámci přírodovědného vzdělávání je považováno za velmi významné zařazovat do výuky pozorování, měření, experimentování, zpracování a interpretaci dat a vyhledávání souvislostí mezi nimi. Všechny tyto aktivity realizuje a rozvíjí badatelsky orientovaná výuka (BOV). Pomocí simulace problémových situací v laboratoři lze žáka připravit na řešení každodenních problémů. Žák se učí analyzovat problémovou situaci a navrhnout její optimální řešení. Vyhledáváním informací a jejich implementací do systému stávajících znalostí se žák naučí poznatky vnímat v souvislostech.
Popis v anglickém jazyce :
This publication is a free continuation of the publication "Innovative Methods in Teaching Chemistry I", it defines the theoretical framework and basic principles of research-oriented teaching, includes examples of specific proposals for research tasks including a methodical sheet for teachers, problem solving . The electronic appendices include worksheets of individual research tasks and self-assessment cards for the student. Within the framework of science education, it is considered very important to include observation, measurement, experimentation, processing and interpretation of data in the teaching and to search for connections between them. All these activities are implemented and developed by research-oriented teaching (BOV). By simulating problem situations in the laboratory, the student can be prepared to solve everyday problems. The student learns to analyze the problem situation and suggest its optimal solution. By searching for information and implementing it into the system of existing knowledge, the student will learn to perceive the knowledge in context.
Typ zdroje financování výsledku : Specifický výzkum
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01:

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}