OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}

Pomocí tohoto dialogu můžete vyhledat domácí autory, čili autory, kteří jsou vedeni v personálních systémech Ostravské univerzity.

Do našeptávače níže napište hledaný text a tento text bude vyhledán ve jméně nebo příjmení autora. Autoři, kteří budou hledanému textu odpovídat, Vám budou nabídnuti v seznamu. Pomocí myši nebo šipek na klávesnici vyberte požadovaného autora.

Našeptávač : 
Přidat autora k záznamu Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu přidat cizího autora, čili autora, který nemá žádný pracovní ani studijní vztah k Ostravské univerzitě. Takto přidaný autor bude do RIV vykázán jako nedomácí.

Pro přidání autora vepište jeho jméno a příjmení do určených položek.

Jméno :
Příjmení :
Přidat k záznamu Zavřít
Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu nahrát soubor PDF. Tento soubor musí obsahovat text tohoto záznamu (text článku, knihy, atd.). Tento soubor je důležitý pro RIV, protože může být použit jako důkaz existence tohoto záznamu.

Pro nahrání souboru klikněte na tlačítko Browse a vyberte soubor, který chcete nahrát. Nahrávání souboru zahájíte tlačítkem Nahrát soubor.

Maximální velikost souboru PDF je omezena na 100 MB.

Soubor : 

Nahrát soubor
Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete stáhnout PDF soubor přiřazený tomuto záznamu. Pro stažení souboru klikněte níže na název tohoto souboru a bude Vám nabídnuta možnost soubor uložit.

Věnujte prosím pozornost také velikosti PDF souboru. Velké soubory se mohou stahovat delší dobu, pokud máte pomalé internetové připojení.

Název souboru :
Velikost souboru :
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : článek v odborném periodiku (J)
Domácí pracoviště * : Katedra chemie (31500)
Název * : Názory a povědomí učitelů Moravskoslezského kraje o integrované výuce a její realizaci na středních školách
Citace : Bartoňová, M. a Kričfaluši, D. Názory a povědomí učitelů Moravskoslezského kraje o integrované výuce a její realizaci na středních školách. Biologie - Chemie - Zeměpis. 2020, 29(4), s. 13-23. ISSN 1210-3349.
Podnázev :
Rok * : 2020
Obor * : Pedagogika a školství
Kód ISSN * : 1210-3349
Oficiální název periodika * : Biologie - Chemie - Zeměpis
Stát vydavatele periodika * : Česká republika
Svazek periodika * : 29
Číslo periodika v rámci svazku * : 4
Číslo článku :
Ročník :
Počet stran článku * : 11
Strana od * : 13
Strana do * : 23
Kód UT WoS :
EID :
Poddruh recenzovaného článku : Článek v českém neimpaktovaném recenzovaném časopise (Jrec/Jost)
Klíčová slova anglicky * :
integrated teaching, Framework Educational Programs, teachers' views
Popis v původním jazyce * :
Článek předkládá výsledky dotazníkového šetření o povědomí učitelů o integrované výuce na středních školách (dále „SŠ“), které bylo uskutečněno v Moravskoslezském kraji (dále „MSK“) na přelomu roku 2018/2019. Cílem tohoto dotazníkového šetření bylo získat představu o realizaci integrované výuky na SŠ v Moravskoslezském kraji. Článek přináší odpovědi na stanovisko učitelů k realizaci integrované výuky a srovnává předpoklady pro její realizaci stanovené v Rámcových vzdělávacích programech (dále „RVP“) s odpověďmi učitelů. Zjišťuje, z jakých zdrojů učitelé čerpají při přípravě integrované výuky, jakými formami či metodami učitelé realizují ve svých hodinách integrovanou výuku a jaké jsou důvody pro nerealizaci tohoto způsobu výuky. Článek vyhodnocuje odpovědi celkem 146 respondentů z Moravskoslezského kraje. Zahrnuje odpovědi učitelů různých předmětů z různých typů středních škol. Nejvíce respondentů zařazuje integrovanou výuku do svých hodin formou projektů spojujících poznatky z více předmětů s praktickými zkušenostmi a produktivními činnostmi. Jako nejčastější důvody nerealizace integrované výuky ve výuce respondenti uvedli časovou náročnost, nedostatek vhodných didaktických materiálů a také to, že učitelé nevědí, jakým způsobem konkrétně realizovat integrovanou výuku ve svých hodinách.
Popis v anglickém jazyce * :
This article presents the results of a survey (in the form of a questionnaire) conducted at the turn of 2018/2019 in the Moravian-Silesian Region to discover teachers’ awareness of integrated teaching at secondary schools. The aim of the survey was to ascertain the level of the implementation of integrated teaching at secondary schools in the Moravian-Silesian Re-gion. The article provides answers to the opinions of Czech teachers on the implementation of integrated teaching and com-pares the prerequisites for its implementation set out in the Framework Educational Programmes with the teachers’ answers. It identifies from what sources teachers draw in the preparation of integrated teaching, by what forms or methods teachers implement integrated teaching in their lessons and what the reasons are for not implementing this method of teaching. The article evaluates the answers of 146 respondents from the Moravian-Silesian Region. It includes answers from teachers of various subjects from different types of secondary schools. Most respondents include integrated teaching in their lessons in the form of projects combining knowledge from multiple subjects with practical experience and productive activities. The most frequent reasons for not implementing integrated teaching in lessons were duration, lack of suitable didactic materials and the fact that teachers do not know how specifically to implement integrated teaching in their lessons.
Typ zdroje financování výsledku * : Neveřejné zdroje
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01: RIV/61988987:17310/20:A21026IF

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}