OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}

Pomocí tohoto dialogu můžete vyhledat domácí autory, čili autory, kteří jsou vedeni v personálních systémech Ostravské univerzity.

Do našeptávače níže napište hledaný text a tento text bude vyhledán ve jméně nebo příjmení autora. Autoři, kteří budou hledanému textu odpovídat, Vám budou nabídnuti v seznamu. Pomocí myši nebo šipek na klávesnici vyberte požadovaného autora.

Našeptávač : 
Přidat autora k záznamu Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu přidat cizího autora, čili autora, který nemá žádný pracovní ani studijní vztah k Ostravské univerzitě. Takto přidaný autor bude do RIV vykázán jako nedomácí.

Pro přidání autora vepište jeho jméno a příjmení do určených položek.

Jméno :
Příjmení :
Přidat k záznamu Zavřít
Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu nahrát soubor PDF. Tento soubor musí obsahovat text tohoto záznamu (text článku, knihy, atd.). Tento soubor je důležitý pro RIV, protože může být použit jako důkaz existence tohoto záznamu.

Pro nahrání souboru klikněte na tlačítko Browse a vyberte soubor, který chcete nahrát. Nahrávání souboru zahájíte tlačítkem Nahrát soubor.

Maximální velikost souboru PDF je omezena na 100 MB.

Soubor : 

Nahrát soubor
Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete stáhnout PDF soubor přiřazený tomuto záznamu. Pro stažení souboru klikněte níže na název tohoto souboru a bude Vám nabídnuta možnost soubor uložit.

Věnujte prosím pozornost také velikosti PDF souboru. Velké soubory se mohou stahovat delší dobu, pokud máte pomalé internetové připojení.

Název souboru :
Velikost souboru :
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : článek v odborném periodiku (J)
Domácí pracoviště * : Katedra českého jazyka (25300)
Název * : Adjektivum staročeský jako znak kvality v marketingových textech
Citace : David, J. Adjektivum staročeský jako znak kvality v marketingových textech.,
Podnázev :
Rok * :
Obor * :
Kód ISSN * :
Oficiální název periodika * :
Stát vydavatele periodika * :
Svazek periodika * :
Číslo periodika v rámci svazku * :
Číslo článku :
Ročník :
Počet stran článku * :
Strana od * :
Strana do * :
Kód UT WoS :
EID :
Poddruh recenzovaného článku : Článek v českém neimpaktovaném recenzovaném časopise (Jrec/Jost)
Klíčová slova anglicky * :
staročeský (Old Czech); heritage marketing; marketing; nostalgia; text analysis
Popis v původním jazyce * :
Studie se zabývá současným vnímáním a prezentací staročeské etapy, a to prostřednictvím kvalitativní analýzy použití adjektiva staročeský v marketingových textech. Výzkum byl proveden na textovém materiálu z oblasti gastronomie (jídelní lístky a webové stránky podniků prezentujících se na českém turistickém portálu kudyznudy.cz jako staročeské restaurace). Kromě použití adjektiva staročeský se výzkum zaměřil rovněž na využití staročeských jazykových prvků z oblasti lexikální, morfologické a stylistické. Pozornost byla věnována také využití staročeského pravopisu, typu použitého písma a grafickým efektům a prostředkům.
Popis v anglickém jazyce * :
Abstract This study investigates the contemporary perception and presentation of the pre-modern era via a qualitative analysis of the use of the adjective staročeský (Old Czech) in marketing texts. The textual material was taken from the restaurant industry (menus and websites of restaurants and pubs listed in the Old Czech style category on the Czech tourism website kudyznudy.cz). Besides analyzing the use of this adjective, the research additionally explored the use of Old Czech linguistic elements – lexical, morphological, and stylistic. The authors also focused on the use of Old Czech orthographic features, lettering (font), graphic effects, and other resources. Keywords
Typ zdroje financování výsledku * :
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01:

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}