OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Close
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Record type:
stať ve sborníku (D)
Home Department:
Katedra anglického jazyka s didaktikou (45180)
Title:
Cizí jazyky ve vzdělávání učitelů pro první stupeň základních škol
Citace
Šigutová, M. Cizí jazyky ve vzdělávání učitelů pro první stupeň základních škol.
In:
VZO CEZ:JO9/98:174500001: Nové možnosti vzdělávání učitelů, vychovatelů a žáků pro učící se společnost 21. století .
Ostravská univerzita, PdF: REPRONIS Ostrava, 2000. REPRONIS Ostrava, 2000. s. 247-250. ISBN 80-7042-170-3.
Subtitle
Publication year:
2000
Obor:
Pedagogika a školství
Number of pages:
291
Page from:
247
Page to:
250
Form of publication:
ISBN code:
80-7042-170-3
ISSN code:
Proceedings title:
Nové možnosti vzdělávání učitelů, vychovatelů a žáků pro učící se společnost 21. století
Proceedings:
Publisher name:
REPRONIS Ostrava
Place of publishing:
Ostravská univerzita, PdF
Country of Publication:
Název konference:
VZO CEZ:JO9/98:174500001
Místo konání konference:
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků:
WoS code:
EID:
Key words in English:
early instruction; foreign languages; social and cultural learning; integrating language and culture; teacher education
Annotation in original language:
Příspěvek reflektuje zkušenosti získané při vzdělávání budoucích učitelů angličtiny na 1. stupni ZŠ. Všímá si zejména integrace jazykového vzdělávání s prohlubováním multikulturního porozumění.
Annotation in english language:
This paper draws upon experience in training English teachers for Czech primary schools. Further, it looks into possibilities of integrating language with social and cultural learning so as to promote multicultural understanding.
References
Reference
R01:
RIV/61988987:17450/00:0000016
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules