OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
>
Publ3 search
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Close
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Record type:
stať ve sborníku (D)
Home Department:
Katedra preprimární a primární pedagogiky (45140)
Title:
Postoje učitelů k transformaci české školy
Citace
Šimíčková, H. Postoje učitelů k transformaci české školy.
In:
Celostátní konference ČAPV: Sociální a kulturní souvislosti výchovy a vzdělávání 2003-09-10 Brno.
MU Brno: PdF MU Brno, 2003. PdF MU Brno, 2003. s. 28-53. ISBN 80-7315.
Subtitle
Publication year:
2003
Obor:
Pedagogika a školství
Number of pages:
25
Page from:
28
Page to:
53
Form of publication:
ISBN code:
80-7315
ISSN code:
Proceedings title:
Sociální a kulturní souvislosti výchovy a vzdělávání
Proceedings:
Národní
Publisher name:
PdF MU Brno
Place of publishing:
MU Brno
Country of Publication:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Celostátní konference ČAPV
Místo konání konference:
Brno
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků:
Celostátní akce
WoS code:
EID:
Key words in English:
posture of teacher to integrated class; risk factors in work of czech teachers; integrated aplikational office;
Annotation in original language:
Protože osobnost učitele hraje v podmínkách transformace české školy rozhodující úlohu, zjišťuje tato práce, jaké jsou postoje učitelů k integrovanému vyučování. Které faktory jsou rizikové v postojích u současných učitelů pro to, aby mohli přijmout integrované vyučování. co je potřeba udělat pro to, aby se mohlli oprostit od pozůstatků encyklpedismu v české škole?
Annotation in english language:
This work investigate with, what kind are posture of teacher to integrated class, because personality of teacher played in the conditions of transformation of czech school decisive exercise. Which factors are risk in posture near contemporary teacher for it, to they could have receive integrated class?What´s need do for it, to with they could have free of from remains encyklopedism in czech school?
References
Reference
R01:
RIV/61988987:17450/03:00000036
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules