|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
UCV / PROF3
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
UCV
/
PROF3
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Speciální pedagogika dětí předškol. věku
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Název dlouhý
|
Speciální pedagogika dětí předškolního věku
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
0
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Přednáška
16
[HOD/SEM]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
-
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
10 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
-
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
0
|
Hodnotící stupnice |
A|B|C|D|E|F |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
A|B|C|D|E|F |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
-
|
Požadavky na studenta
|
-
|
Obsah
|
-
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Základní:
Etopedická diagnostika : Distanční studijní text
(KALEJA, M.)
-
Základní:
KALEJA, M. Etopedická propedeutika v inkluzivní speciální pedagogice.. Ostrava : Ostravská univerzita. Pedagogická fakulta, 2013. ISBN 978-80-7464-396-5.
-
Základní:
VOJTOVÁ, V. Inkluzivní vzdělávání žáků v riziku a s poruchami chování jako perspektiva kvality života v dospělosti. Brno : MSD, 2010. ISBN 978-80-210-5159-1.
-
Základní:
VOJTOVÁ, V. Kapitoly z etopedie. 2. přepracované a rozšířené vydání. Brno : Masarykova univerzita, 2008. ISBN 80-210-3523-3.
-
Základní:
Poradenství a intervence u dětí a žáků s poruchami chování: Distanční studijní text
(KALEJA, M.)
-
Základní:
VOJTOVÁ, V. Úvod do etopedie. Brno : Paido, 2008. ISBN 978-80-7315-166-9.
-
Základní:
KALEJA, M. Základy etopedie. Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě, 2013. ISBN 978-80-7464-271-5.
-
Rozšiřující:
KALEJA, M. Determinanty hodnotových konstruktů ve vzdělávání romských žáků základních škol. Ostrava : PdF OU, 2013. ISBN 978-80-7464-233-3.
-
Doporučená:
WALKER, H. M. a H. SEVERSON. Developmental prevention of at-risk outcomes for vulnerable antisocial children and youth. In K. L. Lane, F. M. Gresham, and T, E. O´Shaughnessy (Eds.), Interventions for Children with or At Risk for Emotional and Behavioral Disorders (pp. 177-194).. Boston: Allyn and Bacon., 2002. ISBN 0205321828.
-
Doporučená:
KALEJA, M. Teorie a praxe etopedie.. Ostrava : Ostravská univerzita. Pedagogická fakulta, 2013. ISBN 978-80-7464-419-1.
-
On-line katalogy knihoven
|
Předpoklady
|
|
Výsledky učení
|
|
Hodnoticí metody
|
|
Vyučovací metody
|
|
|
|
|