|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KVV / 9MEZP
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KVV
/
9MEZP
|
Akademický rok
|
2022/2023
|
Akademický rok
|
2022/2023
|
Název
|
Zapojení do mezinárodního výzkumného pro
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Název dlouhý
|
Zapojení do mezinárodního výzkumného projektu
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
30
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
0
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Cílem předmětu je podpořit zapojení doktoranda do badatelské aktivity na mezinárodní úrovni a připravit jej na samostatnou/týmovou vědeckou práci, která je relevantní v mezinárodním kontextu. Student pod vedením odborníků řeší konkrétní výzkumné úkoly, přičemž získává příležitost k výměně zkušeností z metodologie a daného oboru zkoumání. V ideálním případě daný mezinárodní výzkumný projekt souvisí s tématem studentova vědecko-výzkumného disertačního projektu. Výši zapojení doktoranda schvaluje školitel.
|
Požadavky na studenta
|
Průběžné plnění úkolů vyplývajících z účasti na řešení mezinárodního výzkumného projektu; konsultace se školitelem.
Zápočet bude udělen na základě prokázání účasti studenta na výzkumných mezinárodních aktivitách formou stanovenou školitelem. Obvykle se jedná o pracovní úvazek nebo jinou evidovanou činnost v rámci výzkumných grantových aktivit. Zápočet uděluje garant předmětu po konsultaci se školitelem.
|
Obsah
|
Zapojení do mezinárodního výzkumného projektu na úrovni člena řešitelského týmu. Cílem je rozvoj badatelských dovedností doktoranda a rozvoj jeho dovedností směřujících k samostatné/týmové výzkumné a publikační činnosti, která je relevantní v mezinárodním kontextu. Student se vyrovnává se specifičností týmové spolupráce a postupným řešením projektu, překonává obtíže v interkulturní komunikaci, osvojuje si dovednost získávat a zpracovávat odborné podněty z aktivit spolupracovníků činných v různých oborech v mezinárodním prostředí.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Základní:
CROSSLEY, Michael - WATSON, Keith. Comparative and International Research in Education: Globalisation, Context and Differences. London, 2003. ISBN 9780415191227.
-
Základní:
WILLIAMS, Christopher. Doing International Research: Global and Local Methods. London, 2015. ISBN 9781446273494.
-
Základní:
ANDERSON, Melissa S. - STENECK, Nicholas H. International Research Collaborations: Much to be Gained, Many Ways to Get in Trouble. London, 2010. ISBN 9780415875417.
-
Základní:
SLAVÍK, Jan (ed.). Věda a výzkum ve výtvarné výchově. Praha, 1998. ISBN 80-86039-59-5.
-
Rozšiřující:
TOMEŠKOVÁ, Kateřina. Jak pracuje tým: Prezentační a edukační aktivity muzeí jako důvod spolupráce napříč muzejními profesemi. Brno, 2016. ISBN 978-80-7028-474-2.
-
Rozšiřující:
SMETÁČKOVÁ, Irena et al. Techniky kolegiálního sdílení profesních zkušeností. Praha, 2021. ISBN 978-80-7603-272-9.
-
Rozšiřující:
KANTOR, Petr. Týmová spolupráce. Ostrava, 2008. ISBN 978-80-7368-546-1.
-
Doporučená:
McNIFF, Shaun. Art As Research: Opportunities and Challenges. Bristol, 2013. ISBN 9781783200016.
-
Doporučená:
SULLIVAN, Graeme. Art Practice as Research: Inquiry in Visual Arts. Thousand Oaks, 2019. ISBN 9781412974516.
-
Doporučená:
McNIFF, Shaun. Art-Based Research. London, 1998. ISBN 9781853026218.
-
Doporučená:
BOGACS, Hannes. Art-Based Research in New Media Art. Saarbrucken, 2011. ISBN 9783639340327.
-
Doporučená:
JOBERTOVÁ, Daniela - KOUBOVÁ, Alice (eds.). Artistic Research: Is There Some Method?. Praha, 2017. ISBN 978-80-7331-472-9.
-
Doporučená:
BARONE, Tom - Eisner, Elliot W. Arts Based Research. Thousand Oaks, 2011. ISBN 9781412982474.
-
Doporučená:
CAHNMANN-TAYLOR, Melisa - SIEGESMUND, Richard. Arts-Based Research in Education: Foundations for Practice. London, 2017. ISBN 9781138235199.
-
Doporučená:
ROLLING, James Haywood. Arts-Based Research Primer. New York, 2013. ISBN 9781433116490.
-
Doporučená:
LEAVY, Patricia (ed.). Handbook of Arts-Based Research. New York, 2019. ISBN 9781462540389.
-
Doporučená:
MACLEOD, Katy (ed.). Thinking Through Art: Reflections on Art as Research. London, 2017. ISBN 9780415576338.
-
On-line katalogy knihoven
|
Časová náročnost
|
Prezenční forma studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Plnění průběžně zadávaných úkolů (včetně korespondenčních úkolů)
|
900
|
Celkem
|
900
|
|
Předpoklady
|
|
Výsledky učení
|
|
Hodnoticí metody
|
|
Vyučovací metody
|
|
|
|
|