|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KVV / 3JMA4
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KVV
/
3JMA4
|
Akademický rok
|
2017/2018
|
Akademický rok
|
2017/2018
|
Název
|
Malba - Volitelně tématická
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
3
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Cvičení
3
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
0 / 0
|
0 / 30
|
0 / 3
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Cílem výuky je prohlubovat a rozvíjet tvůrčí přístup studentů při zpracování zvolených témat tak, aby zkušenosti z výuky mohly být uplatněny při realizaci bakalářské práce. Témata budou stanovena po dohodě s vyučujícím s přihlédnutím k zájmu a zaměřením jednotlivých studentů. Takto volená témata umožní studentům pracovat s náměty, které je oravdu zajímají, a ke kterým mají nějaký osobní vztah. Očekává se, že takto pojatá výuka nepovede pouze k základnímu splnění požadavků, ale prohloubí zájem o tvorbu jako takovou.
|
Požadavky na studenta
|
Výstup: Soubor výtvarných prací v počtu minimálně 10 ks.
Body Hodnocení Zkouška Zkouška OU Zápočet OU (šestistupňová klasifikační stupnice) (šestistupňová klasifikační stupnice) (čtyřstupňová klasifikační stupnice) 91 - 100 A 1 1 započteno 81 - 90 B 2+ 2 71 - 80 C 2- 61 - 70 D 3+ 3 51 - 60 E 3- 0 - 50 F, FX 4 4 nezapočteno
|
Obsah
|
Rozvíjení tvořivých schopností studentů bude realizováno na základě individuálně stanoveného tématu dle zaměření jednotlivých posluchačů. Technika je volena k adekvátně zpracovanému tématu, student nalézá, vybírá a používá adekvátní prostředky pro svou tvorbu. 1.- 3. Upřesnění tématu - náčrty a studie. 4.- 13. Vlastní realizace v dohodnuté technice a rozsahu.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Účast na výuce
|
39
|
Samostatné vypracování úkolů ze studijní opory
|
5
|
Semestrální práce
|
20
|
Konzultace s vyučujícím (včetně elektronické)
|
5
|
Plnění průběžně zadávaných úkolů (včetně korespondenčních úkolů)
|
10
|
Příprava na zápočet
|
10
|
Samostudium
|
5
|
Celkem
|
94
|
|
Předpoklady
|
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
Student: - prokazuje schopnost a dovednost autentického expresivního vyjádření prostřednictvím malby ve zvolených tématech - rozumí komunikačním možnostem barvy, umí ji uplatnit v různých tematicky zaměřených kompozicích - s oporou o své praktické zkušenosti a teoretické znalosti s důrazem na dějiny umění dovede vysvětlit a hodnotit souvislosti mezi vlastní - individuální zájem o zpracovávané téma a dosažené dovednosti může uplatnit při řešení bakalářské práce - je schopen kombinovat své tvůrčí zkušenosti a znalosti v ostatních souvislostech vzdělávání provázející závěrečný ročník bakalářského studia výtvarného oboru (výtvarné výchovy) se zaměřením na vzdělávání
|
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Průběžná analýza výkonů studenta |
Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární) |
Rozbory děl duševního charakteru (korespondenční úkol, prezentace, výukový list, seminární práce) |
Rozhovor |
Slovní hodnocení |
Systematické a dlouhodobé hodnocení studenta (um. obory) |
Systematické pozorování studenta |
Zápočet |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
Demonstrace |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Experiment |
Grafické a výtvarné činnosti |
Individuální výuka |
Metody dovednostně-praktické |
Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
Pozorování |
Práce s uměleckým dílem |
Projekce (statická, dynamická) |
Projektová výuka |
Skupinová a kooperativní výuka |
|
|
|
|