|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KTV / 2SZZR
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KTV
/
2SZZR
|
Akademický rok
|
2020/2021
|
Akademický rok
|
2020/2021
|
Název
|
SZZ - Marketing, managem. sportu a rekr.
|
Způsob zakončení
|
Státní závěrečná zkouška
|
Způsob zakončení
|
Státní závěrečná zkouška
|
Název dlouhý
|
Marketing, management sportu a rekreace
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
0
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
36 / -
|
0 / 0
|
0 / 0
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Zimní semestr
|
4 / -
|
0 / 0
|
0 / 0
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
A|B|C|D|E|F |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
A|B|C|D|E|F |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
-
|
Požadavky na studenta
|
Zkoušený má na přípravu 20 min poté, co si losem vybere otázky ze čtyř odborných předmětů (1SZZR, 2SZZR, 3SZZR, 4SZZR). Student je u zkoušky tázán vždy na jednu otázku z každého předmětu. Jednotlivými předměty jsou: 1SZZR - Teorie rekreace a volného času, 2SZZR - Marketing, management sportu a rekreace, 3SZZR - Biologické aspekty tělocvičné rekreace, 4SZZR - Motorické aspekty tělocvičné rekreace.
Každý předmět je hodnocen samostatnou známkou. Známka z každého předmětu je stanovená komisí (nejméně tříčlennou). Pro úspěšné absolvování ústní SZZ nesmí student ani z jednoho předmětu obdržet hodnocení F. V případě hodnocení F, student opakuje pouze ten předmět, který byl takto hodnocen.
Známka za jednotlivé předměty SZZ je stanovena dle následujících klasifikačních stupňů:
A (91-100 b): Student prokazuje hluboké porozumění tématu, orientaci v problematice, a dokáže navzájem propojovat získané poznatky. Student dokáže odpovědět na všechny dílčí otázky. Vyjadřuje se odpovídajícím odborným jazykem, jeho sdělení je logicky strukturované. Prezentace informací je pojata komplexně.
B (81-90 b): Student prokazuje hluboké porozumění tématu, orientaci v problematice, a dokáže navzájem propojovat získané poznatky. Student dokáže odpovědět na všechny dílčí otázky. Vyjadřuje se odpovídajícím odborným jazykem, jeho sdělení je logicky strukturované. Chybějící informace je student schopen doplnit na základě otázek členů komise.
C (71-80 b): Student prokazuje mírně omezené porozumění tématu, názory a argumenty nejsou zcela úplné, ne vždy dokáže propojovat získané poznatky. Student dokáže odpovědět na většinu dílčích otázek, je schopen sdělit podstatné informace. Je schopen odpovědět na většinu otázek komise.
D (61-70 b): Studentovy odpovědi na otázky vykazují nedostatky. Zná podstatná fakta, ne vždy je však dokáže propojovat do komplexních odpovědí. Na některé dílčí otázky není schopen odpovědět ani ve spolupráci s členy komise.
E (51-60 b): Student prokazuje povrchní porozumění tématu, názory a argumenty nejsou dostatečně promyšlené, podstatná fakta nedokáže propojovat do komplexních odpovědí. U řady dílčích otázek ani nezná podstatná fakta a nedokáže na ně odpovědět ani ve spolupráci s členy komise.
F (50-0 b): Student prokazuje závažné nedostatky v porozumění tématu a nedostatečnou orientaci v oblasti daného předmětu SZZ. Na většinu dílčích otázek není schopen odpovědět.
|
Obsah
|
-
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
|
Předpoklady
|
|
Výsledky učení
|
|
Hodnoticí metody
|
|
Vyučovací metody
|
|
|
|
|