|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KTV / 2PRX2
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KTV
/
2PRX2
|
Akademický rok
|
2022/2023
|
Akademický rok
|
2022/2023
|
Název
|
Průběžná profesní praxe 2
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
3
Kred.
|
Forma zakončení
|
-
|
Forma zakončení
|
-
|
Rozsah hodin
|
Cvičení
2
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / 0
|
0 / 0
|
0 / 0
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Studenti si mají v průběhu výuky předmětu prohloubit získané poznatky a dovednosti o metody sběru údajů o efektivitě vyučovací jednotky a diagnostikování činnosti učitele TV a žáků za použití interakčních metod šetření. Cílem výuky je rozvinout teoretické a praktické dovednosti profesní přípravy vedoucí k účinnému a efektivnímu řízení tělovýchovného procesu ve variantních podmínkách školní praxe.
|
Požadavky na studenta
|
Hodnocení předmětu: Celkový počet bodů je 100. Zápočet bude udělen při zisku minimálně 51 bodů. docházka minimální 80 % účast (z realizované výuky) 40 bodů. Praktické vedení části hodiny tělesné výchovy dle zadání 10 bodů. Písemná příprava na vyučovací jednotku 10 bodů Včasné odevzdání záznamů z hospitací 40 bodů.
|
Obsah
|
Semináře
1.Úvod do výuky, seznámení s cíli předmětu, zadání úkolů. 2.Stanovení úkolů diagnostického šetření vyučovací jednotky. 3.Efektivita vyučovací jednotky tělesné výchovy a její diagnostika. 4.Chronometráž. 5.Fyziologická křivka. 6.Diagnostika zevních příznaků únavy. 7.Interakční metody šetření činnosti učitele a žáků. 8.Seminář k přípravě didaktických výstupů posluchačů a jejich rozborům. 9.Didaktické výstupy studentů a jejich rozbory. 10.Aplikace různých didaktických řídících stylů ve výuce TV. 11.Diagnostika kázeňských přestupků žáků. 12.Analýza záznamů hospitací a výstupů studentů. 13.Závěrečný seminář, hodnocení průběžné a příprava souvislé pedagogické praxe
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Samostudium
|
30
|
Odborná praxe (školy, úřady, nemocnice, ústavy)
|
30
|
Konzultace s vyučujícím (včetně elektronické)
|
30
|
Celkem
|
90
|
|
Předpoklady
|
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
Dokáže využívat odbornou terminologii. Rozvíjí kompetence - komunikační a interakční. Získává kompetence sociálně vztahové (interaktivní, komunikativní, kooperativní). Rozvíjí kompetence decizní a pedagogicko-organizační. Získává kompetence pedagogicko-výzkumné. Rozvíjí si kompetence předmětově didaktické.
|
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Průběžná analýza výkonů studenta |
Rozbor portfolia studenta |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
Demonstrace |
Projektová výuka |
Skupinová a kooperativní výuka |
|
|
|
|