|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KTV / 1KPR2
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KTV
/
1KPR2
|
Akademický rok
|
2019/2020
|
Akademický rok
|
2019/2020
|
Název
|
Praxe 2
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
4
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Konzultace
6
[HOD/SEM]
Cvičení
7
[DNU/SEM]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
24 / -
|
0 / 0
|
0 / 0
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Praxe 2 navazuje na Praxi 1, ale student v ní volí jinou oblast či funkci, případně se dostává na manažerskou či jinou vedoucí pozici v daném oboru, ve kterém již praxi absolvoval. Praktická činnost je více orientována na samostatné řešení úkolů a problémových situací v dané instituci.
|
Požadavky na studenta
|
Hodnocení předmětu: Celkový počet bodů, kterého může student v rámci předmětu dosáhnout je 100 bodů. Zápočet je udělen při zisku minimálně 51 bodů 91 - 100 A 81 - 90 B 71 - 80 C 61 - 70 D 51 - 60 E 0 - 50 F, FX
Zápočtové požadavky 1) Absolvování 40 hodin v rámci praxe= 50 bodů 2) Zpracování a zaslání závěrečné zprávy z praxe = 50 bodů Podrobnější informace k úspěšnému splnění praxe, vč. pokynů k vypracování závěrečné zprávy jsou uvedeny na Portále - Studijní materiály/Složka 1KPR2.
|
Obsah
|
Obecný obsah praxe: Příprava na realizaci praxe na základě zadání subjektu zajišťujícího výkon praxe (analýza, cíle, metody, nástroje, pomůcky apod.). Realizace praxe pod vedením kmenových zaměstnanců organizace zajišťující výkon praxe. Hodnocení praxe - studentem i organizací zajišťující výkon praxe.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Doporučená:
KUTÁČ, P. NAVRÁTIKOVÁ, T. Cvičíme a hrajeme si na lyžích. 1. vyd. Olomouc: Hanex, 2002. ISBN 80-85783-36-3.
-
Doporučená:
SKEŘIL, M., ČEGAN, P. Cykloturistika pro všechny. 1. vyd. Ostrava: MONTANEX, 2003. ISBN 80-7225-108-2.
-
Doporučená:
NEUMAN, J. Dobrodružné hry a cvičení. Praha: Portál, 2000. ISBN 978-80-262-0628-6.
-
Doporučená:
KIRCHNER, J., HNÍZDIL, J., LOUKA, O. Kondiční hry a cvičení v přírodě. Praha: Grada, 2005. ISBN 80-247-0995-3.
-
Doporučená:
HANUŠ,R., HRKAL, J. Lanové překážky a lanové dráhy. Olomouc: Hanex, 1999. ISBN 80-85783-25-8.
-
Doporučená:
KUTÁČ, P., NAVRÁTIKOVÁ, T. Lyžařský kurz od A do Z. Praktická příručka pro lyžařské instruktory. Olomouc: Hanex, 2003. ISBN 80-85783-36-3.
-
Doporučená:
PELÁNEK, R. Příručka instruktora zážitkových akcí. Praha: Portál, 2008. ISBN 978-80-7367-353-6.
-
Doporučená:
HANUŠ,R., HRKAL, J. Zlatý fond her II.. Praha: Portál, 2000. ISBN 80-7178-660-8.
-
On-line katalogy knihoven
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Odborná praxe (školy, úřady, nemocnice, ústavy)
|
52
|
Příprava na odbornou praxi
|
74
|
Celkem
|
126
|
|
Předpoklady
|
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
Dále rozvíjí a dovednosti ze studia teoretických i praktických předmětů. Využívá znalosti didaktických postupů a metodiky výuky jednotlivých pohybových dovedností. Řídí a realizuje jemu svěřené učební lekce popř. volnočasové programy. Demonstruje svým klientům správné provedení pohybových úkolů a tyto úkoly se svými klienty nacvičuje. Plánuje metodický postup dosažení cíle motorického učení i jinak zaměřených volnočasových programových bloků pro různé kategorie klientů. Využívá pedagogické, metodické, komunikační, motivační i technické nástroje důležité k dosažení vytyčených cílů.
|
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Dotazník |
Průběžná analýza výkonů studenta |
Zápočet |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
Demonstrace |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Individuální výuka |
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
Nácvik pohybových a pracovních dovedností |
Pozorování |
Skupinová a kooperativní výuka |
|
|
|
|