|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KSN / ISSM6
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KSN
/
ISSM6
|
Akademický rok
|
2016/2017
|
Akademický rok
|
2016/2017
|
Název
|
Interpretační seminář 6
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
3
Kred.
|
Forma zakončení
|
Praktická
|
Forma zakončení
|
Praktická
|
Rozsah hodin
|
Seminář
2
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
4 / 6
|
0 / 0
|
0 / 0
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
1 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Kolektivní předmět, v němž studenti prezentují výsledky své práce z hlavního oboru a komorní hry. Cílem výuky je vychovat samostatné hudebníky, kteří se budou schopni uplatnit v nejrůznějších oblastech hudební praxe. K tomuto směřuje i obsah předmětu interpretační seminář, ten poskytuje ideální prostor pro konfrontaci názorů, prezentování různých aktivit, pro uplatnění znalostí a dovedností z hlavního oboru i z teoretických přednášek. Hlavním úkolem je probudit aktivitu studentů jejich zapojením do zvláštních projektů: - interpretačních (různé koncertní řady, tématické koncerty, výměnné koncerty a rozbory interpretační problematiky) - interpretračně-pedagogických (organizování výchovných koncertů, vzájemná spolupráce při nastudování jednotlivých skladeb) - návštěvami koncertů, soutěží, kurzů a jejich hodnocením - pořádáním mimořádných přednášek našich pedagogů i lektorů z jiných škol.
|
Požadavky na studenta
|
Vystoupení na seminářích, aktivní přístup k výuce, potřebná účast.Technická a výrazová vyspělost, dokonalé nastudování skladeb, pamětní jistota, poslech nahrávek, návštěva koncertů, přehled o hudební literatuře v daném oboru.
|
Obsah
|
Interpretační výkony studentů, hodnocení hry a diskuse z řad učitelů, studentů a interpreta, především v oblasti stylu, tektoniky, tempa a agogiky.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Doporučená:
It's agreeble to the literature of the main study field.
-
Doporučená:
literature of the main study field.
-
On-line katalogy knihoven
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Samostudium
|
20
|
Účast na výuce
|
26
|
Celkem
|
46
|
|
Předpoklady
|
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
Schopnost kvalitní interpretace nastudovaného repertoáru, z hlediska teoretického pak schopnost odborné analýzy vyslechnutého koncertního výkonu, prezentace vlastních názorů a schopnost přesvědčivé argumentace. |
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Zápočet |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Práce s uměleckým dílem |
|
|
|
|