|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KRS / KSPA3
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KRS
/
KSPA3
|
Akademický rok
|
2019/2020
|
Akademický rok
|
2019/2020
|
Název
|
Španělština 3 (A2)-S
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Název dlouhý
|
Španělština 3 (A2)
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
4
Kred.
|
Forma zakončení
|
Písemná
|
Forma zakončení
|
Písemná
|
Rozsah hodin
|
Cvičení
6
[HOD/SEM]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština, Španělština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština, Španělština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Cílem předmětu je seznámit studenta se základy španělského jazyka, s jeho gramatickým systémem, pravopisem a výslovností. Student se bude pohybovat ve složitějších komunikačních situacích, pro které bude nutno zvládnout především systém slovesných časů a příslovečných určení. Předmět je určen pokročilým začátečníkům, kteří po jeho absolvování dosáhnout úrovně A2. Získané znalosti a dovednosti jim budou sloužit jako předpoklad pro další studium španělštiny v navazujícím kurzu KRS/KSPA4.
|
Požadavky na studenta
|
Výuka předmětu je ukončena písemným testem. Student může absolvovat test pouze po odevzdání příslušných korespondenčích úkolů, které jsou zadány v určeném výukovém týdnu a dále splnit veškeré povinnosti, které jsou uvedeny v harmonogramu, jenž je studentovi zaslán na začátku semestru. Zápočet je studentovi přidělen za dosažení alespoň 70 % z celkového počtu bodů.
|
Obsah
|
1. Úvodní tutoriál. Opakování probraného učiva z předmětu KRS/KSPA2. Organizace výuky. 2. Lekce 1. En el colegio - vyjadřování povinnosti a nutnosti, slovesa TENER QUE a DEBER. 3. Lekce 1. En el colegio - španělské zdvořilostní vyjadřování pomocí zájmena USTED. 4. Lekce 2. Por la maňana - slovesné perifráze, složený přísudek, zvratná slovesa ve složeném přísudku, člen určitý a neurčitý. 5. Lekce 2. Por la maňana - členy před podstatnými jmény, nepravidelná slovesa, předmět přímý s předložkou A u osob. 6. Druhý tutoriál. Vyhodnocení vypracovaných úkolů. Procvičování složitějších a problematických gramatických struktur. Nácvik konverzačních dovedností. 7. Lekce 3. De compras - základní obraty při nakupování v obchodě, tázací zájmeno ?cuánto?, slovní zásoba spojená s nákupem potravin. 8. Lekce 3. De compras - slovní zásoba dávek a měr, vztažné výrazy "el que, la que, los que, las que". 9. Lekce 4. En una tienda de ropa - sloveso PREFERIR, tázací zájmena ?QUÉ? a ?CUÁL?, vazba ?de qué + substantivum...? Zadání korespondenčího úkolu. 10. Lekce 4. En una tienda de ropa - slovní zásoba oblečení, sloveso GUSTAR a QUEDAR, zájmena nepřímého předmětu (třetího pádu). 11. Lekce 5. ?Cómo me queda? - nepřímý předmět, přízvučná zájmena, nepřízvučná zájmena a slovesas nepřímým předmětem. 12. Opakovací lekce z e-learningového textu. 13. Závěrečný tutoriál. Vyhodnocení korespondenčních úkolů.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Účast na výuce
|
6
|
Domácí příprava na výuku
|
20
|
Konzultace s vyučujícím (včetně elektronické)
|
5
|
Samostatné vypracování úkolů ze studijní opory
|
40
|
Příprava na zápočet
|
20
|
Plnění průběžně zadávaných úkolů (včetně korespondenčních úkolů)
|
30
|
Celkem
|
121
|
|
Předpoklady
|
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
Student se umí vyjadřovat španělsky v komunikačních situacích: nakupování, telefonování, ubytování, umí hovořit o své rodině, zájmech, umí popisovat své stavy a vlastnosti. Umí konverzovat takovými konverzačními obraty, které jsou typické pro španělský dialog. Student je samostatným uživatelem jazyka. Je na tolik samostatný, že dokáže sám vyhledávat další gramatického jevy a slovní zásobu a svůj jazykový projev vylepšovat. |
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Bodové hodnocení |
Písemná zkouška |
Průběžná analýza výkonů studenta |
Rozbor jazykového projevu studenta |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
Metody e-learningu (tutoriál,, elektronické výukové materiály) |
Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Nácvik jazykových/komunikačních dovedností |
|
|
|
|