|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KPA / DIPB
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KPA
/
DIPB
|
Akademický rok
|
2022/2023
|
Akademický rok
|
2022/2023
|
Název
|
Seminář k bakalářské práci
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
6
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Seminář
2
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
0 / 0
|
0 / 0
|
1 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / 0
|
0 / 0
|
1 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
KPA/BMET nebo KPA/MSMET
|
Splnit všechny podmiňující předměty před zápisem
|
NE
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Pod vedením vedoucího své bakalářské práce bakalářskou práci průběžně vypracovávat. Pravidelně konzultovat případné nejasnosti při zpracovávání, předkládat ke kontrole podle zadaných pokynů, ve sjednaných termínech. Pokyny vedoucího bakalářské práce respektovat. Studovat odbornou literaturu, jež je vedoucím bakalářské práce nabízená. Vedoucí bakalářské práce studenta odborně vede.
|
Požadavky na studenta
|
Požadavky vždy stanoví vedoucí bakalářské práce individuálně vzhledem k tematickému zaměření práce! V případě zahraničního studijního pobytu v programu Erasmus - dohodnout s vedoucím bakalářské práce individuální plán kontroly postupu zpracovávání bakalářské práce s termíny kontroly, způsobem a formou předkládání bakalářské práce ke kontrole. 100 V teoretické části bakalářské práce studující uplatní nastudovanou pedagogickou teorii v rozsahu potřebném pro zpracování tématu své bakalářské práce, v praktické části aplikuje nastudovanou teorii z oblasti pedagogické metodologie. Stanoví cíl bakalářské práce. Plánuje průzkum, popř. pilotáž k tématu své bakalářské práce. Formuluje průzkumnou otázku, popř. cíl svého průzkumu, popř. pilotáže, dílčí otázky. Vybírá průzkumnou metodu, formuluje kritéria průzkumného souboru. Popíše průběh získávání dat. Vyhodnotí získaná data, orientuje se v získaných výsledcích, komentuje je. Reflektuje své dosažené výsledky. Práce má všechny uvedené části. Dodrží harmonogram vypracování bakalářské práce (počet, termíny konzultací se stanovenými úkoly). Studující zpracovává bakalářskou práci samostatně.
91 - 99 Student/ka dodržela harmonogram zpracování. Reagoval/a na doporučení vedoucího práce. Vedoucí doporučil jen dílčí úpravy teoretické a praktické části bakalářské práce.
81 - 90 Student/ka dodržela harmonogram zpracování. Reagoval/a na doporučení vedoucího práce. Vedoucí doporučil obsahové změny v teoretické části bakalářské práce; empirická část je bez připomínek vedoucího.
71 - 80 Student/ka dodržela harmonogram zpracování. Reagoval/a na doporučení vedoucího práce. Vedoucí doporučil změny v teoretické části bakalářské práce; v empirické části vedoucí pomohl studující s formulováním cíle, s přípravou průzkumného nástroje.
61 - 70 Student/ka dodržela harmonogram zpracování. Reagoval/a na doporučení vedoucího práce. Vedoucí doporučil změny v teoretické části bakalářské práce; s jednotlivými součástmi empirické části vedoucí studující pomohl.
51 - 60 Student/ka dodržela harmonogram zpracování. Reagoval/a na doporučení vedoucího práce. Vedoucí doporučil změny v teoretické části bakalářské práce; s jednotlivými součástmi empirické části vedoucí studující pomohl. Student/ka je veden/a vedoucím své práce - není samostatně schopná bakalářskou práci vypracovat.
0 - 50 Studující/m nebyl dodržen časový plán sestavování práce, ke kterému se zavázal/a podpisem na Zadání práce.
Při celkovém vyhodnocení je určující existence některého kritéria z nižší bodové kategorie.
|
Obsah
|
Individuálně podle tématu diplomové bakalářské práce vytváří vedoucí.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
-
Garanti:
doc. PaedDr. Radmila Burkovičová, Ph.D. (100%),
-
Vede seminář:
doc. PaedDr. Radmila Burkovičová, Ph.D. (100%),
Mgr. Hana Durčáková (100%),
PhDr. Bc. Karin Fodorová, PhD. (100%),
Mgr. Taťána Göbelová, Ph.D. (100%),
Mgr. Simona Hendrychová, PhD. (100%),
Mgr. Jan Karaffa, Ph.D. (100%),
PaedDr. Jana Navrátilová (100%),
doc. Mgr. et Mgr. Alena Seberová, Ph.D. (100%),
Mgr. Ondřej Šimik, PhD. (100%),
Mgr. MgA. Žaneta Šimlová, Ph.D. (100%),
Mgr. Alexandra Tomášová (100%),
|
Literatura
|
-
Základní:
Chráska, M. K současným trendům pedagogického výzkumu ve světě. Olomouc : VUP, 1995. ISBN 80-7067-469-5.
-
Základní:
Hrabal, V. Pedagogicko psychologická diagnostika žáka. Praha : SNP, 1989. ISBN 80-246-0319-5.
-
Základní:
GAVORA, P. Úvod do pedagogického výzkumu. Brno : Paido, 2000. ISBN 80-85931-79-6.
-
Základní:
Gavora, P. Výzkumné metody v pedagogice. Brno : Paido, 1996. ISBN 80-85931-15-X.
-
Základní:
Chráska, M. Základy výzkumu v pedagogice. Olomouc : VUP, 1998. ISBN 80-7067-798-8.
-
Rozšiřující:
Zadává pedagog podle zaměření bakalářské práce.
-
On-line katalogy knihoven
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Účast na výuce
|
10
|
Prezentace (prací, projektů aj.)
|
20
|
Konzultace s vyučujícím (včetně elektronické)
|
50
|
Samostudium
|
100
|
Celkem
|
180
|
|
Předpoklady
|
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
Zná a v teoretické části bakalářské práce dokáže uplatnit nastudovanou pedagogickou teorii v rozsahu potřebném pro zpracování tématu své bakalářské práce, v praktické části dokáže aplikovat nastudovanou teorii z oblasti pedagogické metodologie, dokáže stanovit cíl vypracovávání bakalářské práce. Plánuje průzkum, popř. pilotáž k tématu své bakalářské práce, formuluje průzkumnou otázku, cíl svého průzkumu, popř. pilotáže, vyhodnocuje získaná data, orientuje se v získaných výsledcích. Reflektuje průběh tvorby bakalářské práce a dokáže sebereflektovat své dosažené výsledky. |
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Průběžná analýza výkonů studenta |
Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární) |
Rozhovor |
Slovní hodnocení |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Individuální výuka |
Metody písemných akcí (např. u souborných zkoušek, klauzur) |
Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
|
|
|
|