|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KKN / 8INKA
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KKN
/
8INKA
|
Akademický rok
|
2022/2023
|
Akademický rok
|
2022/2023
|
Název
|
Interpretation Seminar A
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
2
Kred.
|
Forma zakončení
|
Praktická
|
Forma zakončení
|
Praktická
|
Rozsah hodin
|
Seminář
2
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / 0
|
0 / 0
|
0 / 0
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
The aim of this course is to provide a platform on which the students perform the pieces they study in other courses (Chamber Music, Solo Performance) and receive feedback from other students and tutors. At the same time, from the listener's perspective students learn to evaluate the performances of their peers, formulate and defend their arguments in a clear and precise way, and voice their opinions in a constructive, balanced, and helpful manner. The course thus provides a safe environment for the discussion about alternative approaches to musical interpretation.
|
Požadavky na studenta
|
In order to complete the course, students are required to:
- attend and actively participate in at least 70% of all the seminars
- attend at least three public concerts during the semester
|
Obsah
|
This course entails
- regular student performances at the seminar
- attendance of concerts
- listening to recordings
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
-
Garanti:
doc. MgA. Eliška Novotná (100%),
-
Vede seminář:
MgA. Pavel Debef, Ph.D. (15%),
prof. Dušan Foltýn (15%),
doc. MgA. Jiří Hanousek (15%),
doc. MgA. Alena Mazgajová, ArtD. (15%),
doc. MgA. Eliška Novotná (25%),
MgA. Jana Vondráčková, Ph.D. (15%),
|
Literatura
|
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Ostatní
|
24
|
Účast na výuce
|
26
|
Celkem
|
50
|
|
Předpoklady
|
Obecné způsobilosti - před zahájením studia předmětu je student schopen: |
Before starting the course, students should be equipped with
- mastery all the standard techniques of playing their instrument
- knowledge of key concepts from music history and theory
|
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
On completing the course, students will have the knowledge and understanding of:
- theoretical concepts relevant to the study of performance practice
- musical styles, genres, forms and their historical development
- a broad range of performance styles and traditions associated with different kinds of chamber music repertoire
- traditions, historical contexts and contemporary developmental tendencies of chamber music and its performance
- specific stylistic features associated with various kinds of repertoire, depending on cultural/historical context and regional/national traditions
- key issues of historical performance practice pertinent to music from various historical and regional contexts
|
Odborné dovednosti - po absolvování předmětu prokazuje student dovednosti: |
On completing the course, students will be able to:
- perform a broad range of demanding musical repertoire with a high degree of technical mastery and stylistic maturity
- maintain healthy physiological habits associated with the study and performance of music
- critically reflect their own approach to musical interpretation, as well as approaches adopted by other performers and performance traditions
- select the optimal approach to the interpretation of the repertoire at hand and justify such choice by relevant arguments
- formulate and defend their arguments in a clear and precise way
- voice their opinions in a constructive, balanced, and helpful manner
- contextualise a broad range of musical repertoire with respect to cultural-historical context, style, genre, instrumental techniques and problems of performance practice
- use the acquired knowledge critically and independently to cultivate original approaches to the study and performance of music
- synthesise theoretical erudition with their own performance practice
|
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Systematické a dlouhodobé hodnocení studenta (um. obory) |
Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární) |
IA1 - Interpretace hudebního díla (umělecký výkon pěvecký, instrumentální, sbormistrovský) |
IC10 - Prezentace ve výuce (individuální nebo skupinová) |
IC11 - Aktivita ve výuce (při diskusi, skupinové práci apod.) |
IC17 - Sebereflexe ústní |
Zápočet |
Forma kontroly absolvování předmětu je zápočet. Výsledek zápočtu je buď a)"započteno", nebo "nezapočteno". |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
Práce s uměleckým dílem |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Metody dovednostně-praktické |
Skupinová a kooperativní výuka |
B1 - Diskuse |
G5 - Kritické myšlení |
|
|
|
|