|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KIP / 2GPRO
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KIP
/
2GPRO
|
Akademický rok
|
2022/2023
|
Akademický rok
|
2022/2023
|
Název
|
Programov. prostředky v počítač. grafice
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Název dlouhý
|
Programovací prostředky v počítačové grafice
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
5
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Přednáška
6
[HOD/SEM]
Cvičení
46
[HOD/SEM]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
0 / 0
|
0 / 0
|
0 / 0
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Naučit studenty pracovat s prostředky a technikami programovácích možností v počítačové grafice, se zaměřením na nové, dynamicky se rozvíjející technologie.
|
Požadavky na studenta
|
Základní programovací dovednosti. Základní znalosti v oblasti počítačové grafiky
|
Obsah
|
1. Princip tvorby grafické aplikace 2. Grafické standardy (OpenGL, DirectX) 3. Architektura a možnosti DirectX 4. Visual Studio, SDK, instalace, práce v prostředí 5. Cg-Nvidia, HLSL, tvorba shaderu 6. Aplikace Cg pro 3D prostředky - Mental Ray 7. Programovací módy v DirectX 8. CUDA, GLSL 9. Tvorba grafické aplikace pro mobilní zařízení (XNA) 10.GPU jako výpočetní jednotka 11.Principy enginu a jeho využití
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
-
Garanti:
Mgr. Alexej Kolcun, CSc. (100%),
-
Přednášející:
Mgr. Robert Jarušek, Ph.D. (100%),
Mgr. Alexej Kolcun, CSc. (100%),
-
Cvičící:
Mgr. Robert Jarušek, Ph.D. (100%),
Mgr. Alexej Kolcun, CSc. (100%),
|
Literatura
|
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Účast na výuce
|
5
|
Samostudium
|
35
|
Příprava na zkoušku
|
40
|
Plnění průběžně zadávaných úkolů (včetně korespondenčních úkolů)
|
40
|
Semestrální práce
|
30
|
Celkem
|
150
|
|
Předpoklady
|
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
PRVKY 3D SCÉNY TEXTURY ANIMACE URYCHLOVACÍ METODY RENDERINGU GLOBÁLNÍ OSVĚTLOVACÍ ALGORITMY
|
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Písemná zkouška |
Ústní zkouška |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
Grafické a výtvarné činnosti |
Metody dovednostně-praktické |
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
|
|
|
|