|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KIM / MINT7
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KIM
/
MINT7
|
Akademický rok
|
2016/2017
|
Akademický rok
|
2016/2017
|
Název
|
Ateliér intermediální 7
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
16
Kred.
|
Forma zakončení
|
-
|
Forma zakončení
|
-
|
Rozsah hodin
|
Cvičení
8
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
4 / 5
|
0 / 0
|
0 / 0
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
IVU/MINT8, KIM/MINT8
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Cílem výuky profilových předmětů Ateliér intermediální 7 - 10 v magisterském studijním oboru je nasměrovat studenta ke kompaktnímu tvůrčímu činu suverénní autorské osobnosti. Motto: "Klasik technologem." Možnosti vzájemného propojení - prostor - projekce na objekt, video - nedeformovaný obraz. Kontrast statického a běžícího obrazu. Text, dokument, sociologie, mystifikace, ironie. Technologie služebníkem - minimalizace útoku technologických možností - koncentrace na střed tvůrcovy ideje. Flashová animace - autobiografické prvky - autoportrét a moje prostředí. Komiks - tisk, velkoformátová projekce v exteriéru.
|
Požadavky na studenta
|
Odevzdání praktické a teoretické práce v zadaném rozsahu.
|
Obsah
|
Prostor - projekce na objekt, video - nedeformovaný obraz, kontrast statického a běžícího obrazu
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Doporučená:
LARSEN, L. B. Art the Turn of the Milenium. Taschen, 1999. ISBN 9783822868096.
-
Doporučená:
LÉVI, E. Art Today. Slovart, 1977.
-
Doporučená:
PIJOAN, J. Dějiny umění I.-X.. Praha, 1987. ISBN 80-7176-764-6.
-
Doporučená:
LAMAČ, M. Myšlenky moderních malířů. Praha : Odeon, 1989. ISBN 80-207-0087-0.
-
Doporučená:
CHALUPECKÝ, J. Nové umění v Čechách. Jinočany : H + H, 1994. ISBN 80-85787-81-4.
-
Doporučená:
Pode bal 1998-2008.. Divus, 2008.
-
Doporučená:
Faltýnová, M. (ed.). Rafani katalog.. Rafani, 2012.
-
Doporučená:
Kolektiv autorů. Žhavé sondy deseti autorů. Střet civilizací? Dominance Západu nebo dialog světových kultur.. Evropský literární klub, 2002. ISBN 80-86316-31-9.
-
On-line katalogy knihoven
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Účast na výuce
|
104
|
Samostudium
|
40
|
Plnění průběžně zadávaných úkolů (včetně korespondenčních úkolů)
|
40
|
Studium odborného textu v českém jazyce
|
30
|
Příprava na zápočet
|
28
|
Prezentace (prací, projektů aj.)
|
5
|
Konzultace s vyučujícím (včetně elektronické)
|
30
|
Exkurze
|
20
|
Domácí příprava na výuku
|
40
|
Zpracování podkladů na výuku
|
20
|
Semestrální práce
|
30
|
Obhajoba (prací, projektů aj.)
|
2
|
Celkem
|
389
|
|
Předpoklady
|
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
Organizační a kurátorská schopnost organizace výstavy a festivalu. |
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Průběžná analýza výkonů studenta |
Rozbor portfolia studenta |
Rozhovor |
Zápočet |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Individuální výuka |
Metody dovednostně-praktické |
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
Projektová výuka |
|
|
|
|