|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KIM / MANI7
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KIM
/
MANI7
|
Akademický rok
|
2016/2017
|
Akademický rok
|
2016/2017
|
Název
|
Animační ateliér 7
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
10
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Cvičení
8
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Zimní semestr
|
0 / 5
|
0 / 0
|
0 / 0
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
A|B|C|D|E|F |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
A|B|C|D|E|F |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
IVU/MANI8, KIM/MANI8
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Cílem výuky profilových předmětů Animační ateliér 7 - 10 v magisterském studijním oboru je především zvládnutí studia reflektující současné umělecké výrazové a žánrové trendy v animaci a v audiovizuálním umění. Student vytváří technické scénáře, výtvarné návrhy a animaci ročníkového audiovizuálního projektu podle zadání pedagoga. Zadání vychází z projektu, který si uchazeč přinesl k přijímací zkoušce.
|
Požadavky na studenta
|
Schválený technický scénář a výtvarné návrhy ročníkového projektu.
|
Obsah
|
Vytvoření technického scénáře a výtvarných návrhů včetně provedení zkoušky animace ročníkového audiovizuálního projektu.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Doporučená:
WIEDEMANN, J. Animation Now! Anima Mundi.. Taschen, 2004. ISBN 3-8228-2588-3.
-
Doporučená:
WHITE, T. How to Make Animated Films: Tony White's Masterclass Course on the Traditional Principles of Animation.. CRC Press, 2013. ISBN 1136139346.
-
Doporučená:
MCCLOUD, S. Jak rozumět komiksu.. BB art, 2008. ISBN 978-80-7381-419-9.
-
Doporučená:
WOOLMAN, M. Motion design: moving graphics for television, musical video, cinema and digital interfaces.. Rotovision, 2004. ISBN 9782880467890.
-
Doporučená:
HANKIN, M. Ray Harryhausen - Master of the Majicks Vol. 2: The American Films.. Ray Harryhausen - Majicks, 2008. ISBN 9780981782904.
-
Doporučená:
WITHROW, S. Secrets of Digital Animation: A Master Class in Innovative Tools and Techniques.. Rotovision, 2009. ISBN 978-2-88893-014-3.
-
Doporučená:
GROENSTEEN, T. Stavba komiksu.. Praha: Host, 2005.
-
Doporučená:
HELLER, S. - DOOLEY, M. Teaching Motion Design: Course Offerings and Class Projects from the Leading Undergraduate and Graduate.. Allworth Press, 2010. ISBN 9781581155044.
-
Doporučená:
COLSON, R. The Fundamentals of Digital Art.. AVA Publishing, 2007.
-
Doporučená:
PETTIGREW, N. The Stop-Motion Filmography: A Critical Guide to 297 Features Using Puppet Animation.. McFarland & Company Incorporated Pub, 2007.
-
Doporučená:
toon boom animate 3 users guide.
-
Doporučená:
WIGAN, M. Vizuální myšlení - Umění ilustrace. Computer press, 2010. ISBN 978-80-251-2970-8.
-
On-line katalogy knihoven
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Účast na výuce
|
104
|
Konzultace s vyučujícím (včetně elektronické)
|
30
|
Zpracování podkladů na výuku
|
30
|
Studium odborného textu v českém jazyce
|
40
|
Prezentace (prací, projektů aj.)
|
20
|
Příprava na zápočet
|
10
|
Obhajoba (prací, projektů aj.)
|
6
|
Plnění průběžně zadávaných úkolů (včetně korespondenčních úkolů)
|
30
|
Samostudium
|
30
|
Celkem
|
300
|
|
Předpoklady
|
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
Schopnost využití znalostí a dovedností k utváření vlastního profilu, své umělecké osobnosti. |
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Zápočet |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Grafické a výtvarné činnosti |
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
Projektová výuka |
|
|
|
|