Cíle předmětu (anotace):
|
Státní závěrečná zkouška dvouletý navazující magisterský obor Informační technologie ve vzdělávání. Cílem této zkoušky je ověřit teoretické znalosti studentů z několika oblastí, jimž se věnovali během svého studia v pedagogicko-psychologických předmětech. Jedná se především o psychologie osobnosti, distanční vzdělávání nebo celoživotní učení.
|
Požadavky na studenta
|
- znalosti z oblasti pedagogiky a psychologie.
|
Obsah
|
Psychologie osobnosti. Distanční vzdělávání. Celoživotní učení.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Samostudium
|
100
|
Příprava na zkoušku
|
100
|
Celkem
|
200
|
|
Předpoklady
|
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
Student získá: - schopnost působit jako koordinátor či manažer kurzů distančního vzdělávání, - dovednosti pracovníků, kteří zodpovídají za vzdělávání lidských zdrojů v podnicích nebo zaměstnanci firem, které poskytují podniková či produktová školení. |
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Ústní zkouška |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Individuální výuka |
|