Cíle předmětu (anotace):
|
Předmět KFI/ITAK3 systematicky navazuje na KFI/ITAK2. Prohlubuje znalosti italštiny, rozšiřuje slovní zásobu na základě diskusí a četby textů s tematikou společenských a etických problémů současné Itálie.
|
Požadavky na studenta
|
Povinná je aktivní účast ve výuce. Předmět je ukončen písemným testem nebo ústním pohovorem, který prověřuje úroveň znalostí získaných v průběhu semestru. K úspěšnému absolvování kursu potřebují studenti prokázat získané komepetence, které doloží prostřednictvím diskuze nad vybranými texty v italském jazyce. Texty budou vybrány a analyzovány během výuky.
|
Obsah
|
Seznámení s aktuálními problémy současné Itálie. Diskuse na základě témat z denního tisku. Úvahy nad významnými autory italské literatury.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Základní:
BAHNÍKOVÁ, A., BENEŠOVÁ, H., EHRENBERGEROVÁ, L. Italština. Praha, LEDA, 2017.
-
Základní:
On-line katalogy knihoven.
-
On-line katalogy knihoven
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Účast na výuce
|
26
|
Samostudium
|
40
|
Studium odborného textu v cizím jazyce
|
12
|
Domácí příprava na výuku
|
22
|
Příprava na zápočet
|
20
|
Celkem
|
120
|
|
Předpoklady
|
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
Student se učí interpretovat texty s odbornou tematikou. Během dialogu student získává schopnost komunikace a své úvahy prezentuje i v písemné formě. |
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Písemná zkouška |
Průběžná analýza výkonů studenta |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Metody písemných akcí (např. u souborných zkoušek, klauzur) |
Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Nácvik jazykových/komunikačních dovedností |
|