|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KAA / FPRA2
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KAA
/
FPRA2
|
Akademický rok
|
2019/2020
|
Akademický rok
|
2019/2020
|
Název
|
Praktický jazyk 2
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
3
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Seminář
2
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
1 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Předmět je součástí souvislého a vzájemně propojeného celku kurzu Praktických cvičení pro 1. až 3. ročník bakalářského studia anglického jazyka, jehož cílem je postupný rozvoj jazykových a komunikačních dovedností studenta (ústního a písemného projevu a porozumění čtenému a poslechu) vedoucí k dosažení úrovně jazykové kompetence C1 (podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky - CEFR). Kurz je určen pro studenty 1. ročníku bakalářského programu studia anglického jazyka a předpokládá výchozí jazykové dovednosti studentů na úrovni B2+ (znalost jazyka běžné komunikace, schopnost vyjádřit názor, identifikovat stěžejní myšlenky, orientovat se v textech týkajících se známého tématu), které na základě praktických cvičení v jazyce rozvíjí. Součástí cvičení je i rozvoj písemného projevu studenta. Základním materiálem je učebnice New Proficiency Masterclass - lekce 3 a 4.
|
Požadavky na studenta
|
1. Účast na semináři: tolerovány jsou 2,5 absence; pozdní příchod či dřívější odchod je považován za 0,5 absence; absence neomlouvá nepřipravenost na dalším semináři. 2. Aktivní účast při cvičeních a v diskusi. 3. Nosit si svůj vlastní studijní materiál (učebnice a handouty, které nesmí být pouze v digitální podobě). 3. Příprava textů a jiných úkolů zadaných v jednotlivých seminářích. 4. Předložení (zaslání mailem) požadovaného počtu písemných prací v rozsahu 350 slov na zadané téma. 5. Absolvování písemného testu (ověřujícího znalosti probíraného i opakovaného lexika a gramatiky a schopnosti poslechu a čtení s porozuměním na úrovni B2+) s úspěšností minimálně 70%. Před závěrečným testem je nutné mít splněny všechny předchozí požadavky.
|
Obsah
|
Základní učební materiál pro tento kurs, který si jsou studenti povinni opatřit: New Proficiency Materclass - lekce 3 a 4.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Základní:
Gude K., Duckworth M., Rogers L. Proficiency Masterclass Third Edition Student's Book, OUP, 2012. ISBN-10: 0194705137.
-
Doporučená:
HEWINGS, M. Advanced Grammar in Use. Cambridge: CUP, 2005.
-
Doporučená:
McCARTHY, M., O'DELL, F. English Vocabulary in Use. Cambridge: CUP, 2003.
-
Doporučená:
SWAN, M. How English Works. Oxford: Oxford University Press, 1997.
-
Doporučená:
SWAN, M. Practical English Usage. Oxford: Oxford University Press, 2005.
-
On-line katalogy knihoven
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Účast na výuce
|
26
|
Samostudium
|
25
|
Plnění průběžně zadávaných úkolů (včetně korespondenčních úkolů)
|
25
|
Příprava na test
|
15
|
Celkem
|
91
|
|
Předpoklady
|
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
Student rozvíjí jazykové dovednosti v oblasti četby, poslechu, ústního a písemného projevu vedoucí k dosažení úrovně jazykové kompetence C1 (Společného evropského referenčního rámce pro jazyky). V průběhu semestru studenti přecházejí od lehčích písemných a ústních projevů k projevům komplexnějším, dochází ke zvýšení jejich kreativního použití jazyka a k posunu ve schopnosti myšlení a vyjadřování až na úroveň abstrakce. |
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Esej |
Písemná zkouška |
Průběžná analýza výkonů studenta |
Rozbory děl duševního charakteru (korespondenční úkol, prezentace, výukový list, seminární práce) |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
Nácvik jazykových/komunikačních dovedností |
Skupinová a kooperativní výuka |
|
|
|
|