|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
FPR / 6OBAN
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
FPR
/
6OBAN
|
Akademický rok
|
2019/2020
|
Akademický rok
|
2019/2020
|
Název
|
English
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
4
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Cvičení
2
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
-
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
0 / 0
|
0 / 0
|
0 / 0
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / 0
|
0 / 0
|
0 / 0
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
-
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
The main objective is to unify language competencies of students in order that they are able to undergo professional language courses in the field of their studies. This is achieved by extending language competencies acquired in their previous studies of the English language and corresponding input knowledge of A2 of the CEFR. The students will enlarge vocabulary, grammar structures necessary for everyday use. The student will achieve level B1 of the CEFR.
|
Požadavky na studenta
|
The course ends with a credit. The student is awarded the credit for active participation in the seminar (incl. 80% attendance) and completion of criteria of the final test.
|
Obsah
|
1. introduction into the seminar, organisational matters 2. present simple vs. continuous, introduction, description of a person 3. past simple vs. continuous, sports, interview 4. past simple vs. continuous, abilities and skills 5. future tenses, in an office 6. future tenses, each other, family 7. present perfect vs past, currency, phrasal verbs 8. present perfect vs past, storytelling 9. present perfect continuous, expressive adjectives 10. present perfect continuous, renting a flat 11. comparatives and superlatives, transportation and travelling 12. comparatives and superlatives, informal letter 13. revision, test
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Doporučená:
Hewings, M. Advanced English Grammar in Use, Cambridge, CUP. 2012. ISBN 978-3-12-534147-0.
-
Doporučená:
SWAN, M., WALTER, C. How English works. OUP, 2007. ISBN 0-19-431456-1.
-
Doporučená:
OXENDEN, C., LATHAM-KOENIG,C. New English File Intermediate. Oxford: Oxford University Press, 2000. ISBN 978-0-19-451910-6.
-
Doporučená:
Oxenden, C., Latham-Koenig, C. New English File Intermediate Workbook with Key, Oxford, OUP.2005. ISBN 978-0-19-451804-8.
-
On-line katalogy knihoven
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Účast na výuce
|
26
|
Příprava na zápočet
|
30
|
Domácí příprava na výuku
|
38
|
Plnění průběžně zadávaných úkolů (včetně korespondenčních úkolů)
|
26
|
Celkem
|
120
|
|
Předpoklady
|
Obecné způsobilosti - před zahájením studia předmětu je student schopen: |
Před vstupem do předmětu má student jazykové kompetence získané předchozím studiem anglického jazyka a odpovídající výchozím znalostem na úrovni A2 podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky (SERR) |
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
The student will acquire B1 according to CEFR. In the area of grammar, the student knows: present simple vs. continuous, past simple vs. continuous, ability, future tenses, present perfect simple vs. continuous, adjectives, comparatives and superlatives. |
Odborné dovednosti - po absolvování předmětu prokazuje student dovednosti: |
Having passed the course, the student has the following four language competencies: 1. Ability to understand simple, everyday situations when information is exchanged. Topics about future, problems travelling, etc. 2. Reading: understanding a CV and letter, understanding of signs at public places, short newspaper articles. 3. Writing: ability to write own data, CV, letter to a friend, job application on a simple basis. 4. Listening: ability to understand communication of others, doctor's orders, asking for a way, telephone calls. |
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Didaktický test |
Průběžná analýza výkonů studenta |
Rozbor jazykového projevu studenta |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
Nácvik jazykových/komunikačních dovedností |
|
|
|
|