|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
CJP / 5ROJ2
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
CJP
/
5ROJ2
|
Akademický rok
|
2022/2023
|
Akademický rok
|
2022/2023
|
Název
|
Projektový seminář oborový 2
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
1
Kred.
|
Forma zakončení
|
-
|
Forma zakončení
|
-
|
Rozsah hodin
|
Cvičení
2
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Konzultant pro tvorbu vyučovacího projektu z Centra jazykové přípravy pomáhá studentům při zpracovávání písemné reflexe o průběhu a výsledcích realizace vyučovacího projektu při souvislé projektové praxi. Zpracovaný a reflektovaný vyučovací projekt je doplňujícím podkladem k SZZ z pedagogiky a psychologie.
|
Požadavky na studenta
|
účast na výuce (0-10b.) pravidelné konzultace s vyučujícím (0-10b.) průběžné studium doporučené literatury a pramenů (0-10b.) včasné zpracovávání zadaných učebních úloh (0-70b.) Písemné zpracování Ukázkového portfolia: 1. Jak se vám podařilo naplnit smysl projektu pedagogického projektu? 2. Můžete zhodnotit splnění stanovených výukových cílů? 2.1.všeobecně-odvozené ze smyslu projektu a konkrétní 2.2. které cíle se plnily lépe, hůře 2.3.problémy?
3. Můžete popsat změny v průběhu realizace pedagogického projektu vzhledem k původně zamýšleným záměrům v přípravě? 3.1.organizační 3.2.obsahové 3.3.jiné 3.4.důvody změn
4. Můžete zhodnotit podmínky pro realizaci pedagogického projektu? 4.1.vedení školy, kolegové, žáci 4.2. čas, prostory, ?.
5. Jak hodnotíte volbu vyučovacích metod a organizačních forem výuky? 5.1.celkové zhodnocení 5.2.efektivní metody 5.3.nejméně efektivní 5.4. upozornění na "zvláštnosti, výjimečnosti?"
6. Můžete demonstrovat vybrané výsledky z realizace pedagogické projektové praxe, které považujete za nejhodnotnější? popis, zhodnocení
7. Co bylo přínosem realizace pedagogického projektu pro děti?
8. Co bylo přínosem projektu pro realizátora projektu (kolegy, školu)?
9. Pokud byste realizovali pedagogický projekt příště, co byste na něm změnili?
10. Můžete zformulovat nějakou zajímavost, která Vás při realizaci projektu překvapila?
12. Zhodnoťte didaktickou literaturu použitou k realizaci pedagogickému projektu, především dikakticko-předmětové zdroje
Bodová tabulka pro hodnocení 91-100 A - 1 (1) - započteno 81-90 B - 2+ (2)- započteno 71-80 C - 2- (2) - započteno 61-70 D - 3+ (3) - započteno 51 - 60 E - 3- (3) -započteno 0-50 F, FX - 4 (4) - nezapočteno Vysvětlení: A-FX = Hodnocení (šestistupňová klasifikační stupnice) 1, 2+,2-,3+,3-, 4 = Zkouška (šestistupňová klasifikační stupnice) 1,2,3,4 = Zkouška OU (čtyřstupňová klasifikační stupnice) Zápočet - započteno X nezapočteno
Studenti jsou hodnoceni podle stupnice: 100 - 51 započteno 50 - 0 nezapočteno.
|
Obsah
|
Celková písemná reflexe a sebereflexe realizace souvislé pedagogické projektové praxe-pedagogické, obecně didaktické hledisko
1. Jak se vám podařilo naplnit smysl projektu pedagogického projektu? 2. Můžete zhodnotit splnění stanovených výukových cílů? 2.1.všeobecně-odvozené ze smyslu projektu a konkrétní 2.2. které cíle se plnily lépe, hůře 2.3.problémy?
3. Můžete popsat změny v průběhu realizace pedagogického projektu vzhledem k původně zamýšleným záměrům v přípravě? 3.1.organizační 3.2.obsahové 3.3.jiné 3.4.důvody změn
4. Můžete zhodnotit podmínky pro realizaci pedagogického projektu? 4.1.vedení školy, kolegové, žáci 4.2. čas, prostory, ?.
5. Jak hodnotíte volbu vyučovacích metod a organizačních forem výuky? 5.1.celkové zhodnocení 5.2.efektivní metody 5.3.nejméně efektivní 5.4. upozornění na "zvláštnosti, výjimečnosti?"
6. Můžete demonstrovat vybrané výsledky z realizace pedagogické projektové praxe, které považujete za nejhodnotnější? popis, zhodnocení
7. Co bylo přínosem realizace pedagogického projektu pro děti?
8. Co bylo přínosem projektu pro realizátora projektu (kolegy, školu)?
9. Pokud byste realizovali pedagogický projekt příště, co byste na něm změnili?
10. Můžete zformulovat nějakou zajímavost, která Vás při realizaci projektu překvapila?
12. Zhodnoťte didaktickou literaturu použitou k realizaci pedagogickému projektu, především dikakticko-předmětové zdroje
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Semestrální práce
|
15
|
Konzultace s vyučujícím (včetně elektronické)
|
5
|
Studium odborného textu v českém jazyce
|
5
|
Řízené studium
|
5
|
Celkem
|
30
|
|
Předpoklady
|
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
-dovednost písemně zpracovat reflexi tvorby a realizace výukového projektu/ITV (oborová část Ukázkového portfolia jako součásti obhajoby u SZZ z pedagogiky)-dovednost transformace stanovených výukových cílů do konkrétních výsledků v učebních činnostech dětí-dovednost (sebe)reflektovat naplnění vstupních záměrů, adekvátnost stanovených výukových cílů a učebních úloh, obtíže s jejich naplňováním, výukových metod a organizačních forem-dovednost reflektovat podmínky k realizaci, argumentovat změny v průběhu realizace, navrhnout inovativní řešení, demonstrovat výsledky učebních činností žáků- (sebe)reflektovat přínos realizace výukového projektu/ITV pro žáky, sebe v roli učitele-odborně kriticky posoudit kvalitu využité didakticko-metodické literatury |
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Průběžná analýza výkonů studenta |
Rozbor portfolia studenta |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Prezentace (statická projekce) |
Projektová výuka |
Skupinová a kooperativní výuka |
|
|
|
|