|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
CJP / 44ZE1
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
CJP
/
44ZE1
|
Akademický rok
|
2020/2021
|
Akademický rok
|
2020/2021
|
Název
|
Anglický akademický jazyk 1N
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
4
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Cvičení
6
[HOD/SEM]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Předmět prohlubuje jazykové znalosti a komunikační dovednosti osvojené během předchozího studia. Cílová (výstupní) úroveň předmětu odpovídá stupni B1.2 podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky. Cílem předmětu je neustálé prohlubování znalostí jazykových prostředků a slovní zásoby tak, aby studenti srozumitelně, přiměřeně gramaticky správně a plynule komunikovali v každodenních i méně běžných situacích, a to ústní i písemnou formou. Pozornost bude věnována také komunikaci v akademickém prostředí a formálnímu akademickému jazyku. Předmět rovněž prohlubuje znalosti studentů týkající se evropských zemí, anglicky mluvících zemí v Evropě a ve světě a upevňuje tak vědomí existence rozličných kultur a společností.
|
Požadavky na studenta
|
Student absolvuje alespoň v nezbytném rozsahu přímou výuku s tím, že v odůvodněných případech je možné nahradit ji samostudiem a dodáním podrobného popisu postupu samostudia (včetně vypracovaných úkolů, časového harmonogramu a komentáře k tomu, s jakými potížemi se student setkával). Odevzdání popisu samostudia je podmínkou, aby mohl být vyzkoušen. Zápočet je podmíněn úspěšným absolvováním didaktického testu (60 %).
Aktivita ve výuce: aktivní účast.
Didaktický test: vědomostní test na základě doporučené literatury, minimálně 60% úspěšnost v testu.
|
Obsah
|
1. Mass media
2. Present perfect simple and continuous
3. The environment
4. Formal and informal language
5. Summarizing and paraphrasing
6. Modal verbs expressing obligation, necessity, prohibition, and advice
7. Services, intercultural differences in communication
8. Modal verbs expressing ability, possibility, permission and deduction
9. Collocations, phrasal verbs.
Obsah předmětu, zadávání úkolů a jiné aktivity jsou součástí příslušné studijní opory, která je reprezentována e-learningovým kurzem v LMS Moodle Ostravské univerzity.
Tento systém je dosažitelný z internetu z adresy: https://akreditacemoodle.osu.cz/.
Do tohoto systému také studenti vkládají svá řešení korespondenčních úkolů a obdrží v něm taktéž hodnocení od vyučujícího. V systému je možnost vzájemné komunikace mezi vyučujícím a studentem a mezi studenty navzájem.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Základní:
OXENDEN, C., LATHAM-KOENIG, C., BOYLE, M. English File Intermediate Plus Third Edition: Student's Book. Oxford: Oxford University Press, 2014. ISBN 9780194558112.
-
Základní:
OXENDEN, C., LATHAM-KOENIG, C., BOYLE, M. English File Intermediate Plus Third Edition: Workbook with key. Oxford: Oxford University Press, 2014. ISBN 978094518246.
-
Základní:
MURPHY, R. English grammar in use: a self-study reference and practice book for intermediate learners of English : with answers. 4th ed.. Cambridge: Cambridge University Press, 2012. ISBN 80-85850-53-2.
-
Základní:
SWAN, M., WALTER, C. Oxford English grammar course: intermediate : a grammar practice book for intermediate and upper-intermediate students of English : with answers.. Oxford: Oxford University Press, 2011. ISBN 9780194420822.
-
Základní:
Oxford Learner's Dictionary of Academic English. New York: Oxford University Press, 2014. ISBN 9780194333504.
-
Doporučená:
HASHEMI, L., Murphy, R. English grammar in use: supplementary exercises : with answers. Cambridge: Cambridge University Press, 2012. ISBN 978-1-107-61641-7.
-
Doporučená:
GAIRNS, R., REDMAN, S. Idioms and phrasal verbs: intermediate. Oxford: Oxford University Press, 2011. ISBN 9780194620123.
-
Doporučená:
Oxford advanced learner's dictionary of current English. Ninth edition. New York: Oxford University Press, 2015. ISBN 9780194798792.
-
Doporučená:
DUMMETT, P., HIRD, J. Oxford EAP Pre-Intermediate/B1. A Course in English for Academic Purposes.. Oxford: Oxford University Press. ISBN 978-0-19-400207-3.
-
Doporučená:
GAIRNS, R., REDMAN, S. Oxford word skills: Intermediate. Oxford: Oxford University Press, 2008. ISBN 9780194620079.
-
Doporučená:
SWAN, M. Practical English usage. Fourth edition. Oxford University Press, 2016. ISBN 9780194202435.
-
On-line katalogy knihoven
|
Časová náročnost
|
Kombinovaná forma studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Domácí příprava na výuku
|
25
|
Konzultace s vyučujícím (včetně elektronické)
|
6
|
Účast na výuce
|
12
|
Příprava na test
|
26
|
Samostudium
|
26
|
Plnění průběžně zadávaných úkolů (včetně korespondenčních úkolů)
|
26
|
Celkem
|
121
|
|
Předpoklady
|
Obecné způsobilosti - před zahájením studia předmětu je student schopen: |
Pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá znalost anglického jazyka na úrovni B1 / B1.1. |
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
Student prokáže znalost
- gramatických jevů (např. předpřítomné časy, modální slovesa)
- slovní zásoby v rámci osvojovaných témat
|
Odborné dovednosti - po absolvování předmětu prokazuje student dovednosti: |
Student dokáže
- porozumět hlavním bodům a myšlenkám slyšeného textu na běžné téma
- ve vyslechnutém textu vyhledat konkrétní informace
- v mluveném projevu na odpovídající jazykové úrovni identifikovat jednotlivé mluvčí, jejich postoje a názory
- porozumět rodilým mluvčím i mluvčím, jejichž rodným jazykem není angličtina, pokud hovoří srozumitelně na běžné téma
- v multikulturním prostředí vyjádřit srozumitelně svůj názor na známé téma
- v rámci běžných tematických okruhů zahájit, udržet a ukončit konverzaci
- vyjádřit se pomocí své slovní zásoby v rámci osvojovaných tematických okruhů
- porozumět hlavním bodům a myšlenkám článku
- v článku vyhledat konkrétní informace
- odvodit význam neznámých slov z kontextu nebo na základě znalosti tvoření slov
- napsat neformální email
- volně a srozumitelně reprodukovat čtený či slyšený text
- napsat souvislý text týkající se osvojovaných témat
- využívat slovník, vč. výkladového |
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
IC11 - Aktivita ve výuce (při diskusi, skupinové práci apod.) (Kombinovaná forma studia) |
IC8 - Didaktický test (Kombinovaná forma studia) |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
A3 - Reproduktivní práce s textem/obrazem/výukovým zdrojem (Kombinovaná forma studia) |
B2 - Produktivní práce s textem/obrazem/výukovým zdrojem (Kombinovaná forma studia) |
D1 - Nácvik a vytváření dovedností komunikačních/jazykových (Kombinovaná forma studia) |
E2 - Metody situační (Kombinovaná forma studia) |
E3 - Metody inscenační a simulační (Kombinovaná forma studia) |
G2 - Samostudium, řízené studium (Kombinovaná forma studia) |
G3 - E-learning (Kombinovaná forma studia) |
|
|
|
|