|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
SPG / E-SEN
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
SPG
/
E-SEN
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
School Education and Special Educ. Needs
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Název dlouhý
|
School Education and Special Educational Needs
|
Akreditováno / Kredity
|
Ne,
8
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Seminář
2
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
0 / 0
|
0 / 0
|
1 / 15
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Zimní semestr
|
0 / 0
|
0 / 0
|
2 / 15
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
0
|
Hodnotící stupnice |
A|B|C|D|E|F |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
A|B|C|D|E|F |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
The course deals with some key issues on school educational system in the Czech Republic in the context of International Standard Classification of Education (ISCED). The main aim of the whole course is to present the structure of school institutions, to explain who and when attend to and which kind of school institution, and for how long period of compulsary school attandance. Presenting some main facts on Czech school policy with clear exploration, and interesting information about schooling in the country of Czechia will be included.
|
Požadavky na studenta
|
Requirement to student
You are expected to complete all assigned readings and exercises.
Participation also means: active involvement in discussion, postings, individual and group activities.
Analysis of the books, different texts related to the topics of the course.
Preparing the presentation on the selected topic of the course.
Presentation and Interpetation.
Discusssion.
|
Obsah
|
Content:
School Educational System in the Czech Republic
Preschool Education and Nursery Centres
Elementary/Primary School Education
Mainstreaming School Education
School Education of Pupils with Special Educational Needs
Questions of Integration and Inclusion in School Education System
Some Key Issues of School Education Context
Selected Groups of Pupils and Theirs School Education
Some Aspects of School Curriculum
Current Situation of School Policy System
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
-
Garanti:
doc. PhDr. et PhDr. Martin Kaleja, Ph.D., MBA (100%),
-
Přednášející:
doc. PhDr. et PhDr. Martin Kaleja, Ph.D., MBA ,
-
Vede seminář:
doc. PhDr. et PhDr. Martin Kaleja, Ph.D., MBA (50%),
Mgr. Edita Satinská, Ph.D. (50%),
Mgr. Veronika Vavrušková (100%),
-
Examinátoři:
doc. PhDr. et PhDr. Martin Kaleja, Ph.D., MBA,
Mgr. Edita Satinská, Ph.D.,
|
Literatura
|
-
Základní:
Preparedness of Czech Primary School Teachers for Inclusive Primary Education
(KALEJA, M., ZEZULKOVÁ, E.)
-
Základní:
Social Equality Through Multicultural Education ? a Means for Reducing Prejudices and Stereotypes in the Educational Process
(Kaleja, Martin)
-
Doporučená:
KALEJA, M. Selected questions about socially excluded Roma people in the context of education. In KYUCHUKOV, Hristo, KALEJA, Martin, SAMKO, Milan. Linguistic, Cultural and Educational Issues of Roma. 1. vyd. s. 124-140. Muenchen, Germany : LINCOM GmbH, 2014. ISBN 978-38-6288-582-4.
-
Doporučená:
KALEJA, M., ZEZULKOVÁ, E. School Education of Roma Socially Disadvantaged Pupils in the Czech Republic: Basic Description of the Current Situation. 1. vyd. Ostrava : University of Ostrava, Faculty of Education, 2014. ISBN 978-80-7464-629-4.
-
Doporučená:
KALEJA, M., ZEZULKOVÁ, E. The Context of Special Educational Needs of Selected Pupils in Primary Education. Ostrava: Pedagogical Faculty of University of Ostrava, 2012. ISBN 978-80-7464-171-8.
-
Doporučená:
KALEJA, M., ZEZULKOVÁ, E. The mechanisms of equal approach to studying without barriers in university environment focused on the university of Ostrava: In. Sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference Evropské pedagogické fórum 2013. Aktuální požadavky pedagogiky a psychologie. s. 304 - 311. Magnanimitas, 2013. ISBN 978-80-7510-167-9.
-
On-line katalogy knihoven
|
Předpoklady
|
|
Výsledky učení
|
|
Hodnoticí metody
|
|
Vyučovací metody
|
|
|
|
|