|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
SPG / E-AC1
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
SPG
/
E-AC1
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Speciálně pedagogická praxe 1
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
10
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Cvičení
50
[HOD/SEM]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
0 / 0
|
0 / 0
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
A|B|C|D|E|F |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
A|B|C|D|E|F |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
-
|
Požadavky na studenta
|
-
|
Obsah
|
- Organization of Czech school compulsory education system - Organisation of the school year - Basic orientation of the state frameworks and school educational programmes - Basic orientation of concrete courses of the curricula, - Participation into observation of some selected educational phenomena and educational situations in school (with special education student´s assistence)
- organizace vzdělávání ve škole - organizace školního roku, - základní orientace v rámcových a školních vzdělávacích programech, - základní orientace v obsahu vzdělávání v jednotlivých předmětech, - spoluúčast na pozorování vybraných pedagogických jevů a situací (pod garancí studenta speciální pedagogiky)
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Doporučená:
ZEZULKOVÁ, E. A Pupil with Mild Mental Disability - Specific Aspects in the Context of the Czech Republic. Journal of Teaching And Education. s. 241-252. sv. Volume 02, 2013.
-
Doporučená:
ZEZULKOVÁ, E. Monitoring of partial abilities of communicative competence of Pupils with special educational needs. Linguistic, Cultural and Educational Issues of Roma. 1. vyd. s. 141-152. Muenchen, Germany : LINCOM GmbH, 2014. ISBN 978-38-6288-582-4.
-
Doporučená:
ZEZULKOVÁ, E. Precursors of social communication effectiveness of persons with mental disorders. Antropology in Special and therapeutical Pedagogy. S. 123-135. Fribourg: Sciences Éducation, 2012. ISBN 978-80-7464-546-4.
-
Doporučená:
KALEJA, M. Selected questions about socially excluded Roma people in the context of education. In KYUCHUKOV, Hristo, KALEJA, Martin, SAMKO, Milan. Linguistic, Cultural and Educational Issues of Roma. 1. vyd. s. 124-140. Muenchen, Germany : LINCOM GmbH, 2014. ISBN 978-38-6288-582-4.
-
Doporučená:
KALEJA, M., ZEZULKOVÁ, E. School Education of Roma Socially Disadvantaged Pupils in the Czech Republic: Basic Description of the Current Situation. 1. vyd. Ostrava : University of Ostrava, Faculty of Education, 2014. ISBN 978-80-7464-629-4.
-
Doporučená:
KALEJA, M., ZEZULKOVÁ, E. The Context of Special Educational Needs of Selected Pupils in Primary Education. Ostrava: Pedagogical Faculty of University of Ostrava, 2012. ISBN 978-80-7464-171-8.
-
Doporučená:
ZEZULKOVÁ, E. The development og communicative competence in pupils with mild mental disorder. 1. vyd. Ostrava: The university of Ostrava, Pedagogical Faculty, 2014. ISBN 978-80-7464-545-7.
-
Doporučená:
KALEJA, M., ZEZULKOVÁ, E. The mechanisms of equal approach to studying without barriers in university environment focused on the university of Ostrava: In. Sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference Evropské pedagogické fórum 2013. Aktuální požadavky pedagogiky a psychologie. s. 304 - 311. Magnanimitas, 2013. ISBN 978-80-7510-167-9.
-
On-line katalogy knihoven
|
Předpoklady
|
|
Výsledky učení
|
|
Hodnoticí metody
|
|
Vyučovací metody
|
|
|
|
|