|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
SPG / 66BP1
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
SPG
/
66BP1
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Seminář k bakalářské práci 1
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
2
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Seminář
3
[HOD/SEM]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
0 / -
|
1 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Předmět je realizován prostřednictvím individuálních (popř. skupinových) konzultací vedoucího práce a studenta, přičemž cílem je se studentem postavit základní strukturu práce a vést studenta v jeho bakalářské práci k úspěšné obhajobě.
|
Požadavky na studenta
|
Aktivita ve výuce (při diskusi, skupinové práci apod.): student je povinen dodržovat konzultace s vedoucím práce podle předem stanoveného harmonogramu. Student zpracovává přidělené, navržené a schválené vlastní téma, případně vybrané téma z nabídky bakalářských prací.
Sebereflexe ústní: student referuje o postupu práce, sběru podkladové literatury, své postoje k problematice
Projekt výzkumu / výzkumná zpráva: pro vybrané téma zpracuje podklad pro zadání, připraví rešerši, doplní zdroje z odborných databází, zdroje zpracují podle dohodnuté citační normy. Těžiště práce studenta spočívá v samostatných aktivitách zadaných vedoucím práce, a podmínkou k získání zápočtu je průběžné předkládání výsledků zpracování bakalářské práce v rozsahu a časovém harmonogramu daném vedoucím práce. Ve stanovených dnech konzultací předloží studenti písemně vedoucímu práce výsledky řešení zadaného tématu.
|
Obsah
|
Struktura bakalářské práce - její obsah a forma:
- Úvodní strany (Titulní list, prohlášení o samostatném vypracování a citování zdrojů + poděkování, Obsah)
- Úvod (Cíl práce, krátce obsah kapitol, cíl teoretické a praktické části)
- Hlavní část práce - teoretické kapitoly, jejich rozsah a obsah
- Praktická část práce (empirická část práce - souvislost s tématem celé práce)
- Závěr
- Použitá literatura, "seznamy"
- Přílohy
Teoretická část bakalářské práce:
- Vlastní text rozdělený do kapitol, podkapitol, jeho rozsah a souvislost s tématem
- Forma používaných citací - doslovných, nedoslovných, parafrází, elektronických.
- Zpracovaný teoretický text dle pokynů vedoucího práce.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Základní:
Kapounová, J., Kapoun, P. Bakalářská a diplomová práce. Od zadání po obhajobu. Praha: Grada, 2017. ISBN 978-80-271-0079-8.
-
Základní:
CHRÁSKA, M. Metody pedagogického výzkumu: základy kvantitativního výzkumu. Praha: Grada, 2016. ISBN 978-80-247-5326-3.
-
Základní:
HENDL, J. Úvod do kvalitativního výzkumu. 1. vyd. Praha: Karolinum, 1997. ISBN 80-7184-637-6.
-
Základní:
FERJENČÍK, J. Úvod do metodologie psychologického výzkumu. Praha : Portál, 2010. ISBN 978-80-7367-815-9.
-
Základní:
GAVORA, P. Výzkumné metody v pedagogice. Brno: Paido, 1996. ISBN 80-85931-15-X.
-
Rozšiřující:
ECO, U. Jak napsat diplomovou práci. Olomouc : Votobia, 1997. ISBN 80-7198-173-7.
-
Rozšiřující:
SCHNEIDEROVÁ, S. Jak nepsat diplomovou práci. 1. vyd. Olomouc: UP, 2011. ISBN 9781119096726.
-
Rozšiřující:
Taufer, I., Kotyk, J., Javůrek, M. Jak psát a obhajovat závěrečnou práci: bakalářskou, diplomovou, rigorózní, disertační, habilitační. 2. dopl . a opr. vydání. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2014. ISBN 978-80-7395-746-9.
-
Rozšiřující:
DISMAN, Miroslav. Jak se vyrábí sociologická znalost: příručka pro uživatele. Praha: Karolinum, 2011. ISBN 978-80-246-1966-8.
-
Rozšiřující:
STRAUSS, Anselm L. a Juliet CORBIN. Základy kvalitativního výzkumu: postupy a techniky metody zakotvené teorie. Boskovice: Albert, 1999. ISBN 80-85834-60-X.
-
Doporučená:
KOVAŘÍČEK, V. Diplomové a závěrečné práce: metodická příručka pro zpracování a vedení diplomových a závěrečných prací. Podle pokynů vedoucího práce s ohledem na její zaměření. Ostrava, 1995.
-
Doporučená:
ŠIMEK, D., KUBÁTOVÁ, H. Od abstraktu do závěrečné práce. Olomouc : UP, 1996. ISBN 978-80-244-1589-5.
-
On-line katalogy knihoven
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Účast na výuce
|
13
|
Konzultace s vyučujícím (včetně elektronické)
|
15
|
Studium odborného textu v českém jazyce
|
35
|
Celkem
|
63
|
|
Předpoklady
|
Obecné způsobilosti - před zahájením studia předmětu je student schopen: |
Znalost metodologických postupů při vědeckém zkoumání reality. |
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
- student ví jak syntetizovat materiál pro svou bakalářskou práci
|
- orientuje se v tématech využitelných pro bakalářskou práci
|
- zvládá formální náležitosti práce |
Odborné dovednosti - po absolvování předmětu prokazuje student dovednosti: |
- student dovede samostatně pracovat s vědeckými a odbornými zdroji
|
- dovede se orientovat v relevantní literatuře k danému tématu
|
- dovede vyhledávat zdroje v licencovaných databázích |
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
IC11 - Aktivita ve výuce (při diskusi, skupinové práci apod.) |
IC17 - Sebereflexe ústní |
IIA12 - Projekt výzkumu / výzkumná zpráva |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
B1 - Diskuse |
B4 - Sokratovský rozhovor |
C4 - Instruktáž |
B6 - Brainstorming, brainwriting, snowballing |
|
|
|
|