|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KVV / 6PBP2
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KVV
/
6PBP2
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Seminář k bakalářské práci 2
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
5
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Seminář
2
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
1 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
23 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Cílem semináře jsou intenzivní individuální konzultace problematiky diplomové práce ve druhé fázi řešení. Konzultace se orientují dle stanovených cílů práce na počátku řešení. Předmět je ukončen prezentací výsledků závěrečné práce na závěrečném semináři a následně odevzdáním práce dle harmonogramu daného akademického roku.
|
Požadavky na studenta
|
Aktivita ve výuce: ochota podílet se na všech činnostech ve výuce; hodnotí se věcnost, otevřenost, jazyková kultivovanost, flexibilita apod.
Presentace ve výuce: studenti presentují výsledky své práce (podle typu a pojetí dané bakalářské práce, např. řešení výzkumného problému); hodnotí se odborná úroveň, jazyková kultivovanost a komunikační dovednosti.
|
Obsah
|
1.- 9. Samostudium, konzultace
10.- 12. Zhodnocení, finální úpravy dílčích výsledků
13. Prezentace dílčích výsledků před auditoriem semináře
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
-
Garanti:
Mgr. Tomáš Koudela, Ph.D. (100%),
-
Vede seminář:
Mgr. Milan Cieslar, PhD. (10%),
Mgr. Tereza Čapandová (10%),
Mgr. Pavel Forman, M.A., Ph.D. (10%),
Mgr. et MgA. Jana Francová, Ph.D. (10%),
doc. Mgr. Jakub Guziur, Ph.D. (10%),
Mgr. Tomáš Koudela, Ph.D. (20%),
PaedDr. Martina Pavlikánová, Ph.D. (20%),
dr Gabriela Pienias (10%),
|
Literatura
|
-
Základní:
ŠVAŘÍČEK, R., ŠEĎOVÁ, K. a kol. Kvalitativní výzkum v pedagogických vědách: pravidla hry. Praha : Portál, 2007. ISBN 978-80-7367-313-0.
-
Základní:
HENDL, J. Kvalitativní výzkumu. Základní metody a aplikace. 1. vyd. Praha : Portál, 2005. ISBN 80-7367-040-2.
-
Základní:
CHRÁSKA, M. Metody pedagogického výzkumu: základy kvantitativního výzkumu. Praha : Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1369-4.
-
Základní:
GAVORA, P. Úvod do pedagogického výzkumu. Brno : Paido, 2000. ISBN 80-85931-79-6.
-
Rozšiřující:
Chráska, M. Metody sběru dat v klasických pedagogických výzkumech. Praha: Votobia, 2007. ISBN 80-7067-204-8.
-
Rozšiřující:
Hendl, J., & Remr, J. Metody výzkumu a evaluace. Praha: Portál, 2017. ISBN 978-80-262-1192-1.
-
Rozšiřující:
Hendl, J. Přehled statistických metod zpracování dat. Analýza a metaanalýza dat. Praha: Portál, 2015. ISBN 978-80-262-0981-2.
-
Rozšiřující:
MAŇÁK, J, ŠVEC, Š., ŠVEC, V. Slovník pedagogické metodologie. Brno, 2005. ISBN 80-7315-102-2.
-
Rozšiřující:
Hendl, J. Statistika v aplikacích. Praha: Portál, 2014. ISBN 978-80-262-0700-9.
-
Doporučená:
VANĚK, Jiří. Dějiny umění ve výtvarné kultuře západní tradice. Praha: ARSCI, 2015. ISBN 978-80-7420-052-6.
-
Doporučená:
VANĚK, Jiří. Dějiny umění ve výtvarné kultuře západní tradice 2. Praha: ARSCI, 2017. ISBN 978-80-7420-052-6.
-
Doporučená:
Chalupecký, J. Evropa a umění. Praha : Torst, 2005. ISBN 80-7215-264-5.
-
Doporučená:
FOSTER, Hal, Rosalind E. KRAUSS, Yve-Alain BOIS, B. H. D. BUCHLOH a David JOSELIT. Umění po roce 1900: modernismus, antimodernismus, postmodernismus. Praha, 2015. ISBN 978-80-7391-975-7.
-
Doporučená:
RUHRBERG, Karl, WALTHER, Ingo F., ed. Umění 20. století: [malířství, skulptury a objekty, nová média, fotografie]. Praha: Slovart, 2011. ISBN 978-80-7391-572-8.
-
On-line katalogy knihoven
|
Předpoklady
|
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
Po absolvování předmětu prokazuje student znalosti:
- postupu při zpracování teoretických východisek/teoretické části práce;
- výzkumných metod a jejich volby v návaznosti na téma a výzkumný problém bakalářské práce, tj. metod sběru dat a metod analýzy dat, nebo způsobů řešení problematiky a dosahování cílů (v závislosti na typu práce);
- způsobů prezentace výzkumných dat a zjištění;
- způsobu prezentace výsledků výzkumného šetření nebo způsobu prezentace výsledků analýzy/aplikace/hodnocení/posouzení (v závislosti na typu práce);
- pravidel pro úspěšnou prezentaci závěrečné práce. |
Odborné dovednosti - po absolvování předmětu prokazuje student dovednosti: |
Po absolvování předmětu prokazuje student dovednosti:
- aplikovat teoretické poznatky metodologie výzkumu při zpracovávání závěrečné práce;
- zpracovat diplomovou práci podle daných pravidel a požadavků;
- prezentovat výsledky své odborné/výzkumné práce.
|
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
IC10 - Prezentace ve výuce (individuální nebo skupinová) |
IC11 - Aktivita ve výuce (při diskusi, skupinové práci apod.) |
IIB17 - Analýza odborného textu (výtah / kompilace / komparace) |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
B1 - Diskuse |
A4 - Rozhovor (ve smyslu kladení otázek při fixaci a opakování učiva) |
D4 - Nácvik a vytváření dovedností výtvarných a grafických |
G5 - Kritické myšlení |
B2 - Produktivní práce s textem/obrazem/výukovým zdrojem |
|
|
|
|