|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KVV / 66BHJ
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KVV
/
66BHJ
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Obhajoba bakalářské práce
|
Způsob zakončení
|
Obhajoba závěrečné práce
|
Způsob zakončení
|
Obhajoba závěrečné práce
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
0
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
0 / -
|
6 / 10
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
A|B|C|D|E|F |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
A|B|C|D|E|F |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Obhajoba kvalifikační práce (spolu se Státní závěrečnou zkouškou) prověřuje úroveň dosažených profesních kompetencí studentů. V závislosti na typu práce studenti představují její koncepci, stanovené cíle a dosažené výsledky. Studenti se musejí kultivovaně a na dostatečné odborné úrovni vyrovnat s výtkami obsaženými v posudcích. V diskusi studenti dokládají orientaci v oborových souvislostech daného tématu, dovednost kontextualisace a kritického myšlení.
|
Požadavky na studenta
|
Presentace: studenti presentují výsledky své práce (podle typu a pojetí dané kvalifikační práce); hodnotí se odborná úroveň, jazyková kultivovanost a komunikační dovednosti.
|
Obsah
|
1. Presentace koncepce, stanovených cílů a dosažených výsledků kvalifikační práce
2. Četba odborných posudků
3. Obhajoba práce
4. Diskuse
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Základní:
Hendl, J. Kvalitativní výzkum - Základní metody a aplikace. Praha: Portál, 2005. ISBN 80-7367-040-2.
-
Základní:
Švaříček, R., & Šeďová, K. et al. Kvalitativní výzkum v pedagogických vědách. Praha: Portál, 2014. ISBN 978-80-262-0644-6.
-
Základní:
Chráska, M. Metody pedagogického výzkumu - Základy kvantitativního výzkumu. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-2392-6.
-
Základní:
Gavora, P. Úvod do pedagogického výzkumu. Brno: Paido, 2010. ISBN 978-80-7315-185-0.
-
Rozšiřující:
Chráska, M. Metody sběru dat v klasických pedagogických výzkumech. Olomouc: Votobia, 2007. ISBN 978-80-7220-305-5.
-
Rozšiřující:
Hendl, J., & Remr, J. Metody výzkumu a evaluace. Praha: Portál, 2017. ISBN 978-80-262-1192-1.
-
Rozšiřující:
Hendl, J. Přehled statistických metod zpracování dat. Analýza a metaanalýza dat. Praha: Portál, 2015. ISBN 978-80-262-0981-2.
-
Rozšiřující:
Maňák, J., Švec, V., & Švec, Š. Slovník pedagogické metodologie. Brno: Paido, 2005. ISBN 80-7315-102-2.
-
Rozšiřující:
Hendl, J. Statistika v aplikacích. Praha: Portál, 2014. ISBN 978-80-262-0700-9.
-
Doporučená:
VANĚK, Jiří. Dějiny umění ve výtvarné kultuře západní tradice. Praha: ARSCI, 2015. ISBN 978-80-7420-052-6.
-
Doporučená:
VANĚK, Jiří. Dějiny umění ve výtvarné kultuře západní tradice 2. Praha: ARSCI, 2017. ISBN 978-80-7420-052-6.
-
Doporučená:
Chalupecký, J. Evropa a umění. Praha : Torst, 2005. ISBN 80-7215-264-5.
-
Doporučená:
FOSTER, Hal, Rosalind E. KRAUSS, Yve-Alain BOIS, B. H. D. BUCHLOH a David JOSELIT. Umění po roce 1900: modernismus, antimodernismus, postmodernismus. Praha, 2015. ISBN 978-80-7391-975-7.
-
Doporučená:
RUHRBERG, Karl, WALTHER, Ingo F., ed. Umění 20. století: [malířství, skulptury a objekty, nová média, fotografie]. Praha: Slovart, 2011. ISBN 978-80-7391-572-8.
-
On-line katalogy knihoven
|
Předpoklady
|
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
- postupu při zpracování teoretických východisek/teoretické části práce;
- výzkumných metod a jejich volby v návaznosti na téma a výzkumný problém kvalifikační práce, tj. metod sběru dat a metod analýzy dat, nebo způsobů řešení problematiky a dosahování cílů (v závislosti na typu práce);
- způsobů prezentace výzkumných dat a zjištění;
- způsobu prezentace výsledků výzkumného šetření nebo způsobu prezentace výsledků analýzy/aplikace/hodnocení/posouzení (v závislosti na typu práce);
- pravidel pro úspěšnou prezentaci kvalifikační práce;
- oborových souvislostí tématu kvalifikační práce. |
Odborné dovednosti - po absolvování předmětu prokazuje student dovednosti: |
- aplikovat teoretické poznatky metodologie výzkumu při zpracovávání kvalifikační práce;
- zpracovat kvalifikační práci podle daných pravidel a požadavků;
- prezentovat výsledky své odborné/výzkumné práce;
- obhájit pojetí, stanovené cíle a dosažené výsledky práce;
- kriticky přemýšlet nad tématem své práce. |
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
IC6 - Ústní zkouška |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
B1 - Diskuse |
G5 - Kritické myšlení |
|
|
|
|