|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KTV / 8OBHJ
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KTV
/
8OBHJ
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Obhajoba diplomové práce
|
Způsob zakončení
|
Obhajoba diplomové práce
|
Způsob zakončení
|
Obhajoba diplomové práce
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
0
Kred.
|
Forma zakončení
|
Ústní
|
Forma zakončení
|
Ústní
|
Rozsah hodin
|
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ne
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
A|B|C|D|E|F |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
A|B|C|D|E|F |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Cílem předmětu je prezentace (součástí je počítačová prezentace) a obhajoba výsledků diplomové práce z oblasti Kinantropologie se zaměřením na mladší školní věk. Výslednou známku z obhajoby komise stanoví na základě známek z posudků na VŠKP a obhajoby práce.
|
Požadavky na studenta
|
Kritéria pro stanovení hodnocení VŠKP v posudcích vedoucího práce a oponenta jsou rozdělena na obsahová a formální. a) Obsahová kritéria: - Splnění stanovených cílů práce - Aktuálnost a originalita - Vyváženost a propojenost teoretické a praktické části - Vhodnost zvolených metod ke splnění cíle práce - Úroveň analýzy získaných výsledků a interpretace dat - Jasnost a srozumitelnost formulace závěrů - Aktuálnost a relevantnost odborných zdrojů - Odborný přínos a využitelnost práce - Aktivita a přístup autora práce k řešení problematiky - Praktická část práce b) Formální kritéria: - Logická struktura, smysluplné propojení - Úroveň stylistiky a gramatiky - Odbornost jazykového stylu, terminologie - Dodržení citační normy APA - Práce s šablonou pro VŠKP (grafické zpracování, rozsah práce) - Dodržení stanoveného rozsahu odborných zdrojů Obhajoba diplomové práce je hodnocena na základě těchto kritérií: A (91-100 b): V průběhu obhajoby student odborně bezchybně, kultivovaným jazykem a samostatně prezentuje důvody volby tématu diplomové práce, její strukturu, cíle práce, teoretická východiska, použitou metodologii, hlavní výsledky práce a její význam pro praktickou aplikaci. V průběhu diskuse adekvátně reaguje na všechny otázky a připomínky položené v průběhu obhajoby. B (81-90 b): V průběhu obhajoby student na standardní úrovni, kultivovaným jazykem a samostatně prezentuje důvody volby tématu bakalářské práce, její strukturu, cíle práce, teoretická východiska, použitou metodologii, hlavní výsledky práce a její význam pro praktickou aplikaci. V průběhu diskuse adekvátně reaguje na většinu položených otázky a připomínek položených v průběhu obhajoby. C (71-80 b): V průběhu obhajoby student prezentuje samostatně, místy vyžaduje doplnění či upřesnění otázek, odpovědi jsou v kontextu zpracovaného tématu. Logika prezentace není zcela správná D (61-70 b): V průběhu obhajoby student prezentuje neuspořádaně, sdělení nemá všechny vyžadované části samostatně, místy vyžaduje doplnění či upřesnění otázek, odpovědi jsou v kontextu zpracovaného tématu. E (51-60 b): Úroveň prezentace v průběhu obhajoby je slabá, student sděluje přerušovaně, neuspořádaně, otázky často nedokáže zodpovědět.
|
Obsah
|
Oblasti řešené ve VŠKP (Mgr. studium) na KSLP: - Pohybová aktivita dětí mladšího školního věku - Kázeň ve školní tělesné výchově - První pomoc ve výuce dětí mladšího školního věku - Školní lyžování dětí mladšího školního věku - Problematika školních aktovek u dětí mladšího školního věku. - Správná výživa u dětí mladšího školního věku
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Základní:
Gajda, V. Seminář k bakalářské práci. Ostrava: Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta, 2003.
-
Rozšiřující:
Kutáč, P. Bezpečnost a první pomoc při pohybových aktivitách.. Olomouc: Hanex, 2012. ISBN 978-80-7409-053-0.
-
Rozšiřující:
Kutáč, P., & Navrátíková, T. Cvičíme a hrajeme si na lyžích.. Olomouc: Hanex, 2006. ISBN 80-85783-39-8.
-
Rozšiřující:
Sigmund, E., Sigmundová D., & Haskell, W. Pohybová aktivita pro podporu zdraví dětí a mládeže. Olomouc: Univerzita Palackého, 2011. ISBN 978-80-244-2811-6.
-
Rozšiřující:
FOŘT, P. Výživa pro dokonalou kondici a zdraví. Praha: Grada, 2005. ISBN 80-247-1057-9.
-
Doporučená:
Farana, R., & Jandačka, D. Jak citovat a odkazovat na informační zdroje v kinantropologii. Ostrava: Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta, 2011. ISBN 978-80-7368-977-3.
-
Doporučená:
Eco, U. Jak napsat diplomovou práci. Olomouc: Votobia, 1997. ISBN 80-7198-173-7.
-
Doporučená:
Sigmund, E., Croix, M. D. S., Miklánková, L., Frömel, K. Physical activity of kindergarten children in comparison to teenagers and young adults.. 2007. ISBN 978-80-244-2811-6.
-
On-line katalogy knihoven
|
Předpoklady
|
|
Výsledky učení
|
|
Hodnoticí metody
|
|
Vyučovací metody
|
|
|
|
|