|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KTV / 88PM3
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KTV
/
88PM3
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Seminář k diplomové práci 3
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
5
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Seminář
3
[HOD/SEM]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
1 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ano
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Student konzultuje s vedoucím práce závěrečnou redakci práce. Provádí konečnou redakci závěrečné práce, splňuje formální pravidla nutná pro odevzdání práce k obhajobě.
|
Požadavky na studenta
|
Student je hodnocen dle Studijního a zkušebního řádu Ostravské univerzity. Celkové hodnocení je tvořeno součtem bodů z aktivní komunikace s vedoucím práce a samostatného vypracování projektu práce.
Bodové hodnocení:
1. aktivní účast na konzultacích, průběžné předkládání výsledků zpracování dle stanoveného harmonogramu: 0 až 20 bodů
2. konečná redakce závěrečné práce: 0 až 80 bodů
V součtu je student hodnocen:
100 až 51 bodů: započteno
50 až 0 bodů: nezapočteno
|
Obsah
|
Řešení závěrečné práce dle stanoveného harmonogramu.
Praktická realizace pedagogického výzkumu dle zadání práce.
Interpretace dosažených výsledků.
Formulace závěrů a přínosů práce pro pedagogickou praxi.
Odevzdání závěrečné práce v termínu stanoveném katedrou, dle stanovených náležitostí vysokoškolské kvalifikační práce.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
Studijní materiály jsou umístěny v kurzu LMS Moodle KTV/88PM3.
Doporučená literatura dle sylabu předmětu.
Kapounová, J., Kapoun, P. (2017). Bakalářská a diplomová práce. Od zadání po obhajobu. Praha: Grada 978-80-271-0079-8.
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Základní:
Kapounová, J., Kapoun, P. Bakalářská a diplomová práce. Od zadání po obhajobu. Praha: Grada, 2017. ISBN 978-80-271-0079-8.
-
Základní:
Český normalizační úřad. Bibliografické citace. Obsah, forma a struktura (ČSN ISO 690). Praha: Český normalizační úřad, 1996.
-
Základní:
Bude doplněna. Dle tématu závěrečné práce.
-
Základní:
Farana, R., & Jandačka, D. Jak citovat a odkazovat na informační zdroje v kinantropologii. Ostrava: Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta, 2011. ISBN 978-80-7368-977-3.
-
Základní:
Švaříček, R., & Šeďová, K. Kvalitativní výzkum v pedagogických vědách. Praha: Portál, 2009. ISBN 978-80-262-0644-6.
-
Základní:
Sebera, M. Vybrané kapitoly z metodologie. Brno: Masarykova univerzita Elportál, 2012. ISBN 978-80-7464-371-2.
-
Rozšiřující:
Fisher, E. & Thompson, R. Enjoy Writing Your Science Thesis or Dissertation. London: Imperial College Press, 2014. ISBN 978-1-78326-420-9.
-
Rozšiřující:
Frömel, K. Kompendium psaní a publikování v kinantropologii. Olomouc: Univerzita Palackého, fakulta tělesné kultury, 2002. ISBN 80-244-0514-8.
-
Rozšiřující:
Hendl, J. Kvalitativní výzkum. Základní metody a aplikace. Praha: Portál, 2005. ISBN 80-7367-040-2.
-
Rozšiřující:
Strauss, A., & Corbinová, J. Základy kvalitativního výzkumu postupy a techniky metody zakotvené teorie. Boskovice: Albert, 2009. ISBN 80-85834-60-X.
-
Doporučená:
Petráčková, J. & Kraus, J. Akademický slovník cizích slov. Praha: Academia, 1998. ISBN 80-200-0607-9.
-
Doporučená:
Filipec, J., Daneš, F. & Mejstřík, V. Slovník spisovné češtiny pro školu a veřejnost. Praha: Academia, 1998. ISBN 80-200-0493-9.
-
Doporučená:
Gavora, P. Úvod do pedagogického výzkumu. Bratislava: SPN, 2005. ISBN 978-80-7315-185-0.
-
Doporučená:
Pelikán, J. Základy empirického výzkumu pedagogických jevů. Praha: Karolinum, 1998. ISBN 80-7184-569-8.
-
On-line katalogy knihoven
|
Časová náročnost
|
Distanční forma studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Samostudium
|
120
|
Celkem
|
120
|
Kombinovaná forma studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Konzultace s vyučujícím (včetně elektronické)
|
20
|
Celkem
|
20
|
Prezenční forma studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Ostatní
|
10
|
Celkem
|
10
|
|
Předpoklady
|
Obecné způsobilosti - před zahájením studia předmětu je student schopen: |
práce s odborným textem v českém i anglickém jazyce. |
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
formálních pravidel nutných pro odevzdání vysokoškolské kvalifikační práce k obhajobě. |
Odborné dovednosti - po absolvování předmětu prokazuje student dovednosti: |
Student dokáže psát odborný text včetně správného zacházení s použitými zdroji, jejich citacemi a parafrázemi v textu. Dokáže provést šetření v podmínkách pedagogické praxe. Dokáže interpretovat výsledky pomocí statistických i empirických metod. V diskusi dokáže srovnat dosažené výsledky s výsledky jiných i zahraničních autorů v dané oblasti výzkumu. Formuluje závěry práce v souladu se stanovenými cíli a úkoly práce.
|
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
IIB17 - Analýza odborného textu (výtah / kompilace / komparace) |
IIB20 - Redakce a editace textu |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
B1 - Diskuse |
G2 - Samostudium, řízené studium |
|
|
|
|