|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KPV / MKOC2
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KPV
/
MKOC2
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Konstrukční cvičení 2
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
3
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Cvičení
8
[HOD/SEM]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / 0
|
0 / 0
|
0 / 0
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
KPV/MKOC1
nebo KPV/UKOC1
|
Splnit všechny podmiňující předměty před zápisem
|
NE
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Navazuje na předmět Konstrukční cvičení 1. Základní metodické postupy při výpočtu a konstruování jednoduchých funkčních celků s využitím CAD. Zpracování technické dokumentace.
|
Požadavky na studenta
|
Účast na workshopech 100 % Zápočtová práce Hodnocení: 100-51 bodů započteno 50-0 bodů nezapočteno
|
Obsah
|
Vybrané opakování parametrického modelování, vstupní test. Příklady výpočtu a konstruování jednoduchých funkčních celků s využitím CAD 1. Příklady výpočtu a konstruování jednoduchých funkčních celků s využitím CAD 2. Příklady výpočtu a konstruování jednoduchých funkčních celků s využitím CAD 3. Zásady tvorby technické dokumentace. Příklady tvorby technické dokumentace.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Základní:
FOŘT, P., KLETEČKA, J. AutoCAD 2006. Praha: Computer Press, 2006. ISBN 80-251-1014-1.
-
Základní:
Fořt, P., Kletečka, J. Autodesk Inventor. Praha: Computer Press, 2004. ISBN 80-251-0389-7.
-
Rozšiřující:
FOŘT, P., KLETEČKA, J. Autodesk Inventor. Praha: Computer Press, 2007. ISBN 80-251-1773-6.
-
Rozšiřující:
Valný, M. Autodesk Inventor efektivně. Brno, 2001. ISBN 80-85825-52-X.
-
Doporučená:
KLETEČKA, J., FOŘT, P. Technické kreslení. Brno: CP Books, 2005. ISBN 80-251-0498-2.
-
On-line katalogy knihoven
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Účast na výuce
|
8
|
Semestrální práce
|
18
|
Domácí příprava na výuku
|
25
|
Příprava na zápočet
|
20
|
Konzultace s vyučujícím (včetně elektronické)
|
4
|
Plnění průběžně zadávaných úkolů (včetně korespondenčních úkolů)
|
15
|
Celkem
|
90
|
|
Předpoklady
|
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
Student získá: - schopnost modelovat součásti a sestavy v CAD systému Autodesk Inventor - schopnost vytvářet výkresovou dokumentaci v CAD systému Autodesk Inventor - schopnost konstruovat strojní součásti a jednoduché funkční celky s využitím CAD - znalost trendů vývoje CAD - schopnost učit Autodesk Inventor na SŠ
|
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Průběžná analýza výkonů studenta |
Slovní hodnocení |
Zápočet |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Grafické a výtvarné činnosti |
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
Prezentace (statická projekce) |
Výuka podporovaná počítačem |
|
|
|
|