|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KPV / 6SBP2
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KPV
/
6SBP2
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Seminář k bakalářské práci 2
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
3
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Cvičení
2
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
0 / -
|
1 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
5 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Cílem výuky je optimalizace stanovených tézí práce a korekce realizačních činností na ověření hypotéz. Vyuka je koncipována jako intenzivní individuální konzultace problematiky vysokoškolské kvalifikační práce ve druhé fázi řešení. Konzultace se orientují dle stanovených cílů práce na počátku řešení v případě nejčastějšího typu empiricko-výzkumné práce na sběr a analýzu dat, interpretaci výsledků, vyvození závěrů. Předmět je ukončen prezentací závěrečné práce ve své prefinální podobě na závěrečném semináři a následně odevzdáním práce dle harmonogramu daného akademického roku.
|
Požadavky na studenta
|
1. Účast individuálních konzultacích a závěrečném semináři.
2. Prezentace ve výuce: prezentace závěrečné práce "nanečisto" na závěrečném semináři.
3. Sebereflexe ústní: ve vztahu k průběhu řešení bakalářské práce.
|
Obsah
|
1. 12. individuální konzultace;
13. prezentace závěrečné práce "nanečisto" na závěrečném semináři.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
-
Garanti:
doc. Ing. Jitka Podjuklová, CSc. (100%),
-
Cvičící:
Ing. Pavel Dostál, Ph.D. (100%),
doc. Ing. Renata Halásková, Ph.D. (100%),
doc. Ing. Jitka Podjuklová, CSc. (100%),
doc. Ing. Ladislav Rudolf, Ph.D. (100%),
Ing. Svatopluk Slovák, Ph.D. (100%),
Mgr. Veronika Švrčinová (100%),
Mgr. Václav Tvarůžka, Ph.D. (100%),
|
Literatura
|
-
Základní:
Chráska, M. Úvod do výzkumu v pedagogice. Olomouc: PdF UP, 2003. ISBN 80-244-0765-5.
-
Rozšiřující:
Janíček, P., Ondráček, E. Řešení problémů modelováním. Brno, 1998. ISBN 80-201-0087-3.
-
Doporučená:
HENDL, J.:. Kvalitativní výzkum. Základní metody a aplikace. Portál, 2005. ISBN 80-7367-040-2.
-
Doporučená:
Hendl, J., & Remr, J. Metody výzkumu a evaluace. Praha: Portál, 2017. ISBN 978-80-262-1192-1.
-
Doporučená:
HENDL, J. Přehled statistických metod zpracování dat. Praha, 2004. ISBN 80-7178-820-1.
-
Doporučená:
GAVORA, P. Úvod do pedagogického výzkumu. Brno : Paido, 2000. ISBN 80-85931-79-6.
-
Doporučená:
CHRÁSKA, M. Základy výzkumu v pedagogice. Olomouc: UP, 1998. ISBN 8070677988.
-
On-line katalogy knihoven
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Obhajoba (prací, projektů aj.)
|
15
|
Konzultace s vyučujícím (včetně elektronické)
|
15
|
Samostudium
|
100
|
Účast na výuce
|
2
|
Celkem
|
132
|
|
Předpoklady
|
Obecné způsobilosti - před zahájením studia předmětu je student schopen: |
Kriticky analyzovat relevantnost informací. |
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
Student prokáže znalost:
- postupu při zpracování teoretických východisek/teoretické části práce;
- výzkumných metod a jejich volby v návaznosti na téma a výzkumný problém bakalářské práce, tj. metod sběru dat a metod analýzy dat, nebo způsobů řešení problematiky a dosahování cílů (v závislosti na typu práce);
- způsobů prezentace výzkumných dat a zjištění;
- způsobu prezentace výsledků výzkumného šetření nebo způsobu prezentace výsledků analýzy/aplikace/hodnocení/posouzení (v závislosti na typu práce);
- znalost pravidel pro úspěšnou prezentaci závěrečné práce.
|
Odborné dovednosti - po absolvování předmětu prokazuje student dovednosti: |
Student dokáže:
- aplikovat teoretické poznatky metodologie výzkumu do zpracování závěrečné práce;
- zpracovat bakalářskou práci podle daných pravidel a požadavků;
- prezentovat výsledky své odborné/výzkumné práce.
|
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
IC11 - Aktivita ve výuce (při diskusi, skupinové práci apod.) |
IIA6 - Projekt (výstup projektové výuky) |
Systematické pozorování studenta |
IC10 - Prezentace ve výuce (individuální nebo skupinová) |
Průběžná analýza výkonů studenta |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
B1 - Diskuse |
E1 - Metody heuristické, badatelské, výzkumné |
Projektová výuka |
B4 - Sokratovský rozhovor |
|
|
|
|