|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KPD / E-TR1
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KPD
/
E-TR1
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Profession Training in L. Sec. Schools
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Název dlouhý
|
Profession Training in Lower Secondary Schools
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
7
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Cvičení
2
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
0 / 0
|
0 / 0
|
1 / 10
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Zimní semestr
|
0 / 0
|
0 / 0
|
0 / 0
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
A|B|C|D|E|F |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
A|B|C|D|E|F |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
In the Introductory seminar students are given the information about profession training and requests. In the following 20 teaching units they assist the teacher with organisation of the class, they help pupils individually. Also the students have the opportunity to perform in the units, they get immediate feedback from the teacher, the pupils and from the lecturer. Thus they get a closer look at the occupation of the teacher in the Czech Republic.
|
Požadavky na studenta
|
Students reflect their activities in the class and their performances in written form as a part of their portfolio. The portfolio also includes preparations of lessons and samples of pupils´ work.
|
Obsah
|
The topics come out of the actual content of the subject tought in the concrete class.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Základní:
REIGULUTH, CH. M. A New Paradigm of Instrucional Theory. Mahwah : NJ, Lawrence Erlbaum, 1999. ISBN 978-80-247-3006-6.
-
Základní:
POSNER, G. J. Analyzing the Curriculum. New York : Mc-Graw Hill, 1992. ISBN 80-238-1286-6.
-
Základní:
POPE, D. C. Doing School. New Haven :Yale University Press, 2001. ISBN 80-237-3942-5.
-
Základní:
PASSE, J. Elementary School Curriculum. Madison : WBC, 1995. ISBN 978-80-244-4624-0.
-
Základní:
ARENDS, R. I. Learning to teach. New York : McGraw-Hill, 1991. ISBN 0-07-002476-6.
-
Základní:
SPANLING, C. L. Motivation in the Classroom. New York : McGraw-Hill, 1992. ISBN 9781447316107.
-
Základní:
ULJENS, M. School Didactics and Learning. Hove : Psychology Press, 1997. ISBN 9781292025827.
-
Základní:
DUKE, D.L. Teaching. An Introduction. New York : McGraw-Hill, 1990. ISBN 978-0075571933.
-
Základní:
FISCHER, P. Teaching Children to Thing. Cheltenham : Stanley Thornes, 1990. ISBN 97-80748794416.
-
Základní:
CLAXTON, G. Teaching to learn. London : Cassell, 1990. ISBN 9780304319046.
-
Základní:
PETTY, G. Teaching today: a practical guide. Cheltenham, 2004. ISBN 80-7178-681-0.
-
Základní:
HUOT, J. The Development of Thinking Skills. The Learning Resource. 1998.
-
Základní:
O´SULLIVAN, E. Transformative Learning. London : Zed Books, 1999. ISBN 80-7178-403-6.
-
Základní:
MALACH, J. Základy didaktiky. Ostrava : PdF OU, 2002. ISBN 80-7042-266-1.
-
On-line katalogy knihoven
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Studium odborného textu v cizím jazyce
|
40
|
Studium sekundární literatury
|
35
|
Konzultace s vyučujícím (včetně elektronické)
|
24
|
Zpracování podkladů na výuku
|
35
|
Příprava na odbornou praxi
|
60
|
Samostudium
|
20
|
Účast na výuce
|
26
|
Celkem
|
240
|
|
Předpoklady
|
Obecné způsobilosti - před zahájením studia předmětu je student schopen: |
The course is provided by the Department of Education and Adult Education for Erasmus students, especially for those studying teacher education programmes. |
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
- to prepare the lesson, - to be able to use teaching aids, - to choose and to use appropriate teaching methods, - to be able to make a feedback and to evaluate the lesson.
|
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Rozbor portfolia studenta |
Rozhovor |
Systematické pozorování studenta |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Pozorování |
|
|
|
|