Cíle předmětu (anotace):
|
Cílem předmětu je metodická, obsahová a další profesní podpora studentů, kteří realizují výchovně-vzdělávací činnosti v institucích vyjma pregraduálních praxí.
|
Požadavky na studenta
|
Úspěšné vedení průběžných nebo alespoň pěti jednorázových aktivit po dobu jednoho semestru.
100-51 bodů započteno 50-0 bodů nezapočteno
|
Obsah
|
Předmět je veden především formou individuálních konzultací pedagoga se studentem. Student podle potřeby přichází s konkrétními dotazy k řešení reálných pedagogických situací, tyto jsou analyzovány. Student je postupně vybavován metodickým, obsahovým a dalším profesním materiálem ve vazbě na svou aktivní činnost ve výchovně-vzdělávací instituci.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Odborná praxe (školy, úřady, nemocnice, ústavy)
|
120
|
Celkem
|
120
|
|
Předpoklady
|
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
Student získá detailní vhled do praktické činnosti vázané na svůj obor studia, a to ve vazbě na konkrétní situace vyplývající z jeho aktuálního působení ve výchovně-vzdělávací institucí. S vedením pedagoga se neučí navrhovat a analyzovat konkrétní strategie řešení pedagogických problémů. |
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Průběžná analýza výkonů studenta |
Slovní hodnocení |
Zápočet |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
Individuální výuka |
Metody dovednostně-praktické |
|