|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KCH / VPDC1
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KCH
/
VPDC1
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Vybrané problémy z didaktiky chemie 1
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
3
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Seminář
3
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
-
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
0 / 0
|
0 / -
|
0 / 0
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
-
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Předmět se zabývá didaktickým zpracováním vybraných modernizačních trendů ve vzdělávání chemii.
|
Požadavky na studenta
|
Hodnocení předmětu včetně klasifikace v případě zkoušky probíhá v souladu s čl. 31 - 33 Studijního a zkušebního řádu OU.
Podmínkou udělení zápočtu je aktivní účast na semináři a vypracování zadaných úkolů.
Bodové ohodnocení jednotlivých úkolů: Projektová výuka 25 Badatelsky orientovaná výuka 25 Počítačem podporované experimenty 25 Převrácená třída 25 Maximální celkový počet bodů 100.
|
Obsah
|
1) Současné pojetí výuky chemie na ZŠ a SŠ. Modulární výuka. 2) Projektová výuka 3) Badatelsky orientovaná výuka 4) Počítačem podporované exerimenty 5) Převrácená třída 6) Unschooling
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Doporučená:
Další studijní zdroje dle doporučení vyučujícího.
-
Doporučená:
Kričfaluši, D., Prášilová, J., Trčková, K. MM materiál - moderní trendy ve vzdělávání přírodovědných předmětů. ISBN 978-1-41295-883-7.
-
Doporučená:
SKALKOVÁ, J. Obecná didaktika. Praha : Grada, 2007. ISBN 80-85866-33-1.
-
Doporučená:
Rámcový vzdělávací progra pro základní vzdělávání (se změnami provedenými k 1. 9. 2007). Praha : VUP, 2007. ISBN 978-80-86034-89-8.
-
Doporučená:
Kolektiv autorů. Rámcový vzdělávací program pro gymnázia. VUP v Praze, 2007. ISBN 978-80-87000-11-3.
-
Doporučená:
Škoda, J. Současné trendy v přírodovědném vzdělávání. ISBN 80-7044-696-X.
-
Doporučená:
Pachmann, E. a kol. Speciální didaktika chemie. ISBN cnb000015323.
-
Doporučená:
Vybrané učebnice chemie pro základní školy a pro gymnázia.
-
On-line katalogy knihoven
|
Předpoklady
|
|
Výsledky učení
|
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Průběžná analýza výkonů studenta |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
Výuka podporovaná počítačem |
|
|
|
|