|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KCH / EVVCH
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KCH
/
EVVCH
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Experiment ve výuce chemie
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
4
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Seminář
2
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / 0
|
0 / 3
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Předmět je zaměřen na funkci chemického pokusu ve výuce cheme při posilování klíčových kompetencí žáků.
|
Požadavky na studenta
|
Hodnocení předmětu včetně klasifikace v případě zkoušky probíhá v souladu s čl. 31 a čl. 33 Studijního a zkušebního řádu OU.
Bodové ohodnocení zadaných úkolů: Nebezpečné látky 20 b. Virtuální pokus 20 b. Dlouhodobý pokus 20 b. 2x krátkodobý pokus 40 b. Maximální možný počet bodů 100.
|
Obsah
|
RVP, ŠVP Klíčové kompetence žáků a možnost jejich posilování v přírodovědném vzdělávání na základní a střední škole Charakteristika chemického pokusu a jeho funkce ve výuce chemiena základní a střední škole Klasifikace školních pokusů Charakteristika domácího chemického pokusu Bezpečnost práce pro žáky základní a střední školy Prezentace virtuálního, krátkodobého a dlouhodobého pokusu a jejich možné použití na základní a střední škole
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Účast na výuce
|
28
|
Příprava na odbornou praxi
|
14
|
Konzultace s vyučujícím (včetně elektronické)
|
10
|
Studium odborného textu v českém jazyce
|
10
|
Plnění průběžně zadávaných úkolů (včetně korespondenčních úkolů)
|
28
|
Samostudium
|
20
|
Celkem
|
110
|
|
Předpoklady
|
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
Znalost základních pojmů z oblasti obecné a oborové didaktiky a jejich aplikace v praxi dovednosti Orientace Způsobilost realizovat pokusy schopnost aplikace známých vlastností, tvrzení a postupů při demontraci pokusu reflexe cíle a obsahu vyučovací hodiny kompetence - komunikativní k učení, pracovní,
|
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Průběžná analýza výkonů studenta |
Rozhovor |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Metody e-learningu (tutoriál,, elektronické výukové materiály) |
Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
|
|
|
|